fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Fanny Svensson - 15 november 2013 22:16

Kollar såklart lite på matchen. Håller väl inte på något av landslagen, håller bara på ett lag och det är Djurgården.   

Blev påmind om att åka till Portugal. Minns den resan som rätt chill, grymt bra shopping och en härlig strand. Måste tillbaka.

På väg till Portugal (Lissabon)  

På ett café nånstans i Lissabon     

I en bar nånstans i Lissabon     

Jag på Arenan Sverige spelar ikväll. Benficas arena.   

Benfica hade en cool maskot en örn!!   Dom brukar släppa den, sen flyger den runt arenan innan matcherna och sen landar den på klubbmärket. Sjukt häftigt om ni frågar mig! 



Colombo köpcenter, riktigt nice faktiskt och bara 300 meter till stranden så var skönt att gå dit en stund varje dag.
   

Det här huset brann ner och jag ville fota för att det ser så konstigt ut. Så ovant att man ser himmelen genom fönstret sådär. När jag gick förbi där och såg helt borta ut blev jag intervjuad av BBC, eller jag tackade nej till intervjuen. Men sen på nyheterna samma kväll kom jag med i säkert 15 sekunder när jag pratar lite. Haha dog när vi såg det, så pinsamt att prata inför så många personer på engelska dessutom.


Åk dit, fantastiskt resmål.   


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards