fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

Me

Av Fanny Svensson - 10 juli 2013 00:04

 

För några år sedan var jag hur stark som helst. Jag kunde gå igenom hemskt mycket saker och fort gick det. Jag klarade det också bra, när jag tänker tillbaka så förstår jag inte hur jag kunde ta vissa saker så lätt. Hade det varit idag hade det aldrig gått. När jag flyttade till Norge var jag ledsen över att inte träffa min familj och mina vänner så ofta. Det löste jag med att "tröst shoppa" när jag saknade dom. Det blev en dålig vana och det gick rätt så långt, så jag åkte och köpte saker bara för att köpa när jag hade tråkigt tillslut. Det var jätte synd att jag inte kunde förstå att en väska löser inte alla problem. Man måste ta tag i problemen på en gång.


Tillslut valde jag att flytta hem igen, inte bara för att jag shoppade mycket. Utan för att jag saknade mitt liv som jag hade i Sverige. När jag kom hem bröt jag mönstret efter någon månad. Nu mår jag bättre än aldrig förr, men jag undrar hur jag tänkte när jag köpte vissa saker när jag inte mådde bra.. Många saker var onödiga, vill inte nämna dom för att slippa bli utskrattad. En dag kanske jag klarar av att göra ett inlägg om mina dumma inköp. Nu när jag vet att jag har löst det här problemet, så jag kan skratta åt det tillsammans med er. Ni ska veta hur lätt det var att halka dit!


Idag var första gången på flera månader jag mådde dåligt. Jag löste problemet istället för att skjuta upp det och nu är jag imponerad av mig själv. Trodde ett tag för ca ett år sedan att jag aldrig skulle komma dit igen. Jag såg inget ljus på dom bitarna i mitt liv. Jag trodde att mitt shoppingberoende skulle sitta kvar i mig livet ut...


#me #mylife #perfect #problems #shopaholic

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards