fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 5 juli 2013

Molnigt..

Av Fanny Svensson - 5 juli 2013 11:59

Idag är det molnigt igen, inte så kul tycker jag...  Min pojkvän fick åka till jobbet tidigare idag, tror han jobba 11-23 så vi ses på söndag nästa gång tror jag.   Jag jobbar ju natt ihelgen, men det är rätt skönt tycker jag. Man kan sova mer då än när jag börjar 6 på morgonen för jag är så pigg på kvällarna..   

Från Joels fotbollsmatch i Matfors. Tycker det är kul att kolla när mina bröder spelar.    

Haha. När jag vaknade upp på stranden och hade somnat på mage, resultatet var röda ben.. Som nu är lite bruna, men kommer det ingen sol snart så är dom vita inom några dagar. Får kanske bli solarium?

 


På Alnö

   

Jag i onsdags, inte alls peppad på att lämna soffan. Men jag tog mig upp och drog ner på gatufesten. Det var bara fjortisar och 45 + tyvärr.. Så känns inte som jag missar så mycket!    Hur kan dom ta så mycket betalt då det bara är b-artister där? Tycker dom får skärpa sig lite!!



 


Kollade lite på Petter. Han var duktig på scen, även om det inte är min typ av musik.


I bilen någon dag...

 

I ridhjälmen när jag hade ridit ut tror jag?
   

Lilla Banner.. Som inte längre är så liten..     


#fotboll #ego #alnö #matfors #sundsvall #havet #stranden #gatufesten #häst #stall


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards