fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

Banner

Av Fanny Svensson - 12 juni 2013 02:29

 

Bild på Banner från i vintras. Det har hänt riktigt mycket med henne när jag tänker efter.. Hon har verkligen utvecklats och jag har lärt mig mycket på henne. När jag hade henne i början vägra hon alltid ta upp fjärde hoven när man skulle kratsa hovarna, spelade inte någon roll vilken man började med. Det kunde ta 10-20 minuter ibland, eller nån enstaka gång. Och när hon väl lyfte på sista så hann man knappt blinka innan hoven var några centimeter ifrån fejset. Hon blir arg när jag gosar med andra hästar och en dag skulle jag ta hand om Roger. Så jag valde att kratsa hovarna på honom och ge han morötter. Då stod hon och kollade på honom och såg svartsjuk ut. När jag sedan tog ut henne så lyfte hon alla utan problem och ingen hov var på väg mot mitt fejs. Har aldrig varit så heller efter den där dagen. Hon fick massor av morötter och kärlek för att hon gjorde rätt. Hon är ofta nöjd med sig själv och ibland tycker hon synd om sig själv. Hon älskar all uppmärksamhet och beröm. När hon ser att jag kommer till stallet så får jag inte vara någon annanstans än hos henne, för då blir hon sur (en kort stund tills jag ger henne uppmärksamhet igen). Haha, hon är verkligen personlig på det.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards