fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Fanny Svensson - 2 augusti 2012 14:50

Idag målar jag, eller sprayar. Och mina händer är rosa. Hihi! Ni får se när jag är färdig. Älskar verkligen att måla, finner mitt inre lugn då.

Som finns djupt där inne nånstans som man kan tro att jag har tappat bort ibland...

;P

Av Fanny Svensson - 2 augusti 2012 12:21

Idag är jag ledig, har faktiskt ingen lust att lämna soffan. Så lat är jag.   Jobbar kväll sen i fyra dagar så passar på att njuta av ledigheten.


 

Finns så mycket saker jag vill göra nu. Ska ju flytta till Sundsvall om en månad. Efter det vet jag inte vad som händer.. Har inte sökt jobb eller så, ska fundera ut vad jag vill göra.

En sak jag vill göra är att tatuera mig, inte själv då utan jag går till tatueringsstudio. Har velat gjort den här i snart 2 år, vill inte säga vad det är förrän den sitter på plats.
Sugen på att göra lite fillers också, fixa läpparna och glabella.

Så vill jag resa massa i höst också. Har inte varit utomlands på väldigt länge nu. Så är väl dags, men först fixa fram ett nytt pass. Det är rätt krångligt då jag är skriven i Norge... Bu!!!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards