fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Bingo

Av Fanny Svensson - 20 januari 2012 14:37

Tidigare har jag bloggat om att jag har spelat Black Jack och Roulette, ni kanske minns det? Nu har jag tröttnat då jag aldrig vinner, eller ibland vinner jag men det är sällan. Så nu har jag testat att spela Bingo istället. Jag är nybörjare, men jag har redan vunnit några hundra lappar.

 

(Bild lånad från google.com)


Tidigare har jag uppfattat Bingo som ett pensionärsspel, men på internet finns det massa olika sidor för dom som är lite yngre. Jag tycker att det är bra att dom satsar på yngre inom spel så att folk inte tror att man är pensionär bara för att man spelar Bingo. Jag tycker att bingo är jätte kul och spännande. Det bästa med Bingo är att det är ett turspel, så jag blir inte sur på mig själv om jag inte vinner.  

Sidan jag spelar Bingo på har nybörjarguider för att man lättare ska kunna sätta sig in i spelet.
Åldersgränsen för att spela bingo är 18 år och vinsterna är skattefria inom EU.


 

(Bild lånad från google.com)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards