fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under februari 2011

Av Fanny Svensson - 28 februari 2011 19:56

Jag ville bara skriva att jag är mobbad på jobbet, men det är bara för att jag är svensk. Funderar på att bli norsk medborgare för då tror dom att man blir mycket smartare, men jag vet att skifte av medborgarskapet påverkar inte hur smart man är.   Så nu är det nog min tur att mobba dom!


Hihi.


I lördags så träffa vi Johanna och Emelie. Vi åt god middag ute på Min bror och jag. Maten var jätte god, jag rekommenderar verkligen! Jag åt Grillmix, och blev sjukt mätt. Jag tror att alla blev sjukt mätta.


Gick vidare, alla pubar var nästan fulla. Vi ville kunna sitta och snacka. Så vi gick till vinbaren Le Village. Det var sjukt mysigt. Vilket paret bakom mig också verkade tycka. Dom höll på att ta lite väl mycket på varandra. Fast dom gick hem, då blev stämmningen bra igen!   En gubbe jag möte på gatan hoppade fram framför mig och skrek, jag skrek så högt tillbaka. Jag trodde att jag skulle dö? Ingen har lyckats skrämma mig sådr bra tidigare.. Eller jo två gånger kanske, men inte mer än så.


Ska lägga upp ett inlägg senare idag och visa alla inköp jag gjort i Göteborg.

Av Fanny Svensson - 26 februari 2011 10:43

Igår kom jag fram till Göteborg, gick runt lite i Nordstan och så. Gick ut och åt god mat, det fik bli pommes kött och beasås!    På kvällen var det Göteborg Horse Show. Det var skoj, älskar att se Ludger Beerbaum rida.   Blev så sugen på att köpa häst också...


Nu ska jag ut på stan och se om jag kan bränna lite pengar!

Av Fanny Svensson - 24 februari 2011 20:39

Idag 19.01 starta min helg, jag ska åka till Göteborg i morgon. Ska bli sjukt skönt att bo på hotell, skulle hellre bo på hotell än att ha eget boende känner jag ibland. Förra året bodde jag över 2 månader på hotell och det tyckte jag var riktigt skönt!   


Nu ska jag packa och bara ta det lugnt. Jag fick ingen lön idag heller, dom skulle betala ut nästa vecka istället fick jag höra något om på jobbet?  Fast jag har ju så att jag klarar mig som tur är!   


-

Av Fanny Svensson - 24 februari 2011 09:20

Nu ska jag borsta tänderna, göra mig i ordning och dra till jobbet...  Sovit dåligt i natt. Bloggar mera ikväll!

Av Fanny Svensson - 23 februari 2011 22:09

    Såhär ser jag ut idag, som vanligt eller hur? Nu ska jag fortsätta med det jag är bra på, kolla på sex and the city! =D

Av Fanny Svensson - 23 februari 2011 19:56

Sagt nej till erbjudandet jag fick, så skriver inte vad det handla om. ;) Idag har jag jobbat i alla fall, det gick bra. Tiden går riktigt fort nu på jobbet tyckeer jag och det är skönt. I morgon skulle jag få lön tydligen? Så jag blev glad! =D


Fast jag har inte jobbat så mycket och det är en kort lönningsperiod så jag kommer ju inte få samma som sist. Glad om jag får hälften av det jag fick sist! ;) Stannade kvar på centret då jag slutade, gick runt och snackade med Carro i telefon. Hon är mitt hjärta och min hjärna ibland. Jag kan bli så hetsig och provocerande ibland, då måste jag ta hjälp av henne så fixar sig allt! Ni som känner mig vet vad jag snackar om...


Jag gick tillbaka till jobbet och gav Salah massage som jag hade lovat honom. Har jag lovat någon nåt så gör jag det. :) I morgon jobbar jag 11 - 19, efter det ska jag bara sova så åker jag till Göteborg. Ska bli sjukt nice! Tänkte festa på lördagen, vad finns det för uteställen i Göteborg? Tipsa mig gärna ni som bor där!!

Av Fanny Svensson - 22 februari 2011 21:49

Fått ett intressant erbjudande idag. Ska jag, eller ska jag inte? De är frågan. Kanske lättare om ni svarar åt mig?

Av Fanny Svensson - 22 februari 2011 08:49

Nu sitter jag här och försöker vakna till. Måste gå till bussen om 20 minuter, sedan blir det jobb. Skönt pass 10-18! Fast inte så stor skillnad, normalt brukar jag jobba 11-19, men kommer hem en timme tidigare ikväll så det blir skönt. Speciellt då jag var uppe till halv två inatt, låg och prata med min pojkvän om allt möjligt. :)


 

Jag vill ta studenten igen!! Så kul var det, avundsjuk på alla som går ut i år!!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards