fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Jag är så rädd.

Av Fanny Svensson - 25 juli 2011 06:48

Har inte bloggat på bra länge nu, den 12 juli till den 19 juli var jag i Marseille (hann åka en sväng till Cannes därifrån). Var sjukt trevlig resa, allt utom flygresan dit. Jag var säker på att det var min sista flygresa, kollade till och med efter tåg då vi var där. Hem satt jag och skaka så mycket att flygpersonalen fråga om jag var okej...


Kommer ta lång tid innan jag sätter mig på ett plan igen, jag gillar inte att vara uppe i luften. Speciellt inte då det blir fel på planet på startbanan som det blev denna gång.

Nu ska jag jobba bra länge så jag har råd med en sån här båt! Ni får gärna skänka pengar till mig om ni tycker synd om mig. Hihi! Mer bilder kommer senare.


I tisdags då vi landade åkte vi till Sthlm och sov en natt, sedan åkte jag ut med mormor och morfar till sommarstugan. Har varit och kollat då Lovisa har varit på ridläger och hon är jätte duktig!   Har shoppat lite i Nynäshamn två dagar, men tror inte att jag köpt så mycket vad jag kan minnas? Jag har ingen kontroll.


HELVETE! Jag kollade på klockan då trodde jag att den var nio, men nu är den sju. Det var lite irriterande, skulle kunna somna om! Haha, har ni kollat fel sådär på klockan någon gång?


Jaja, i stugan har vi haft det bra. Tagit det lugnt, jobbat lite på gården och sen så har vi badat. Igår åkte morfar och jag in till Sthlm, vi åt jätte god middag ute på en kinarestaurang. Är fortfarande mätt, förstår inte hur mycket mat jag fick i mig... Hehe. Idag ska jag ut på stan, och sen åka till Magnus, Xiao-Ge och mina kusiner. Ska bli trevligt. Ikväll får jag se Klas också, det har jag inte gjort på två veckor..   


Nu ska jag se om jag kan somna om lite, har bäddat sängen då jag trodde att jag nästan hade bråttom. Det var allt från sjuka jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards