fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Även om jag inte tycker om japaner...

Av Fanny Svensson - 15 mars 2011 10:45

... så tycker jag att det är tragiskt det som händer i Japan. Tycker sjukt synd om dom som befinner sig i Japan just nu. Jag skulle aldrig ha åkt dit ändå, för på Filippinerna fick vi se hur otrevliga och snobbiga japanerna var. Jag skulle inte skänka en krona dit, just för deras äckliga attityd. Jag tycker bara att dom var patetiska. Hade kameror överallt, fotostativ till kameror som är lika bra som engångskameror! Dom åkte på snorkeltur en stor familj på 20 personer och inte kan simma, skrämde iväg fiskarna och skrek rakt ut. Jag trodde först att alla var utvecklingsstörda, men det var bara japaner! Lär er simma innan ni åker på snorkeltur.


Jag skulle ta kort på min pojkvän, stod 3 meter ifrån honom vi var nästan själv på stranden. Stranden var kanske 10 meter bred och ändå går dom mellan oss och stannar där. Hela resan var det otrevliga japaner överallt. Jag har aldrig träffat en trevlig japan. Tror inte nån har det?


Sen har Japankatastroffen ställt till det för oss i Sverige, börsen har backat på 4 %. Varför det liksom? Räcker det inte att dom är otrevliga? Utan att dom ska sabba vår ekonomi också. Fuck Japan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards