fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Fanny Svensson - 9 februari 2016 12:00

61. Vad önskar du dig i julklapp? Presentkort på Westfield och en resa till London.

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Ja, teater när jag var liten. 

63. Göteborg eller stockholm? Stockholm   

64. Har du sett någon dö? Ja en man som tog livet av sig. Han sprang runt med kniv mot sin hals, efter en halvtimme så skar han upp halsen och ramlade ihop.. Så otäckt! Blod överallt.. 

65. Har du någon gång ringt polisen? Ja, den gången när han sprang med kniv i en folksamling. När jag blivit hotad och en gång när ett fyllo låg på marken och tre-fyra stycken andra fyllon sparkade på honom. 

66. Hur många grader är det ute? Plus fyra.

67. Vilken färg har ditt hus? Rött, med vita knutar. 

68. Vad sjöng du senast? Haha det håller jag för mig själv. Jag är inte en männsika som kan sjunga tyvärr.    

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Ja, den hårda vägen. 

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Nej.

71. Har du svenskt ursprung? Ja det har jag.

72. Hur mycket väger du? 58 kg tror jag.

73. Har du ett turnummer? Nej, men när jag var liten hade jag 4 som turnummer.

74. Vem kramade du sist? Min sambo.   

75. Har du någon gång åkt snowboard? Ja, två gånger. En gång sträckte jag ut ledbandet i mitt knä, och jag vågar inte testa igen. 

76. Kan du åka skateboard? Bara inomhus och så tar jag fart med hjälp av händerna.   

77. Nämn någon du beundrar och varför? Min mormor och farmor. Att växa upp som kvinna förr var inte lätt, men båda har en attityd och visar att dom kan säga ifrån. Annars brukar kvinnorna ha fått stå ut med mycket från den tiden, men dom har/hade skinn på näsan.  

78. Har du gröna fingrar? Ja, men vissa växter växer för fort. 

79. Har du svimmat någon gång? Japp även när jag har legat ner och vilat.

80. När lärde du dig senast någonting nytt? I torsdags, var utbildning på jobbet!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards