fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Fanny Svensson - 17 mars 2013 23:46

Jag förstår mig inte på folk som dömer andra efter att inte ens ha träffat personen själv? Nästan helt säker på att det handlar om att dom inte är trygga i sig själva eller att dom har andra problem med sig själva. Varför går folk och tycker illa om andra som dom inte ens har träffat då man lever så kort som man gör. Borde man inte bygga upp ett bättre, ett eget liv istället? Kanske lätt för mig att tycka då jag aldrig har varit så som person. Min pappa har lärt mig att man måste alltid ge personer en chans. Dom kan bevisa senare att dom inte är hundra, men fine då vet man det då och det är inget man behöver gå runt och säga till andra. Dom får skaffa sig en egen uppfattning m den personen då alla är så lika som person. Vissa personer funkar bra ihop medans andra aldrig kommer att funka hur mycket man än försöker.

 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards