fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Fanny Svensson - 18 mars 2011 22:41

Mått illa hela dagen, har ont innanför revbenen. Vill helst bara ligga ner. Då jag kom hem skallade Klas mig, av misstag då. Vill bara sova bort allt, och då jag vaknar vill jag att allt ska vara bra.


Lite ledsen just nu, önskar att du förstod mig...   

 

Av Fanny Svensson - 18 mars 2011 10:55

På en månad har jag shoppat för: 8229 kr.


Nu får jag inte köpa någonting på en månad eller vi kör fram till den första maj. Så ven jag kan få lite pengar. Jag är ledsen, jag önskar att jag kunde se pengarnas värde...

Av Fanny Svensson - 18 mars 2011 10:22

Som jag inte har bloggat om än...

Jag köpte nya jeans, då fick jag med lite armband och grejer. Köpte även ett linne som jag tänkte visa upp ikväll.

 

Köpte läppbalsam och parfym. Fick betala 100 kr för att gå med i BodyShop klubben då fick jag med kroppslotion och en duschkräm. 100 kr skulle jag få igen senare som presentkort? Och jag älskar ju BodyShop så varför inte liksom?  

Dom här tygskorna köpte jag på H&M, fick även bli ansiktsmask. 


Jag handlar kanske lite för mycket...

Av Fanny Svensson - 18 mars 2011 10:13

Igår blev det lite shopping också...

 


Lite nya skor är aldrig fel..?

     

Inte underkläder och alkohol heller?

 

Blev även hårspray, bomull, kam och en ny ögonbrynspenna. Köpte även schampoo och balsam, men det har jag inte tagit någon bild på.


Ikväll ska jag räkna ut vad jag shoppat för sista månaden. Jag är rädd för att det är över 7000 kr. Jag är helt besatt av att köpa nya saker hela tiden....   

Av Fanny Svensson - 18 mars 2011 09:45

Den flicka du kallade fet, hon svälter sig och har förlorat över 15 kg. Pojken du sa var dum, han har inlärningssvårigheter, han studerar 4 timmar varje natt. Den flicka du sa var ful, hon tillbringar timmar att sätta på smink i hopp om att folk kommer att gilla henne. Pojken du tog krokben på, han blir misshandlad hemma. Det är inte alltid folk är som du tror. Sätt detta som din status om du är mot mobbning.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards