fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Fanny Svensson - 2 september 2010 22:03

Jag kanske ska till Ljungskile/Uddevalla den 26 september, och shoppa hade jag tänkt. Problemet är bara att Torp köpcentrum stänger 17.00 redan. 

Hinner få lön 2 gånger innan det så det gillar jag. Vet inte hur jag gör, grejen är att jag åker från Ljungskile klockan 19.00 Annars kanske jag är i gbg? Ska kolla runt lite.

Av Fanny Svensson - 2 september 2010 14:14

Ska jobba 15-20, cyklar iväg vid halv. Skönt med fint väder, tyvärr har det blivit riktigt kallt ute (15 grader). Så kanske tar med vantar att ha på då jag cyklar hem. På vägen hem ska jag stanna och hämta ut ett paket. Alltid lika roligt, minns inte vad jag har beställt...

Av Fanny Svensson - 2 september 2010 13:29

Hämtat ut min första lön, i kontanter. Så det är nice, fyllde på mobilen på Ica så fick 400 kr fast jag betalade 200 kr. Så ska ringa hem nu ikväll tänkte jag.


Lugnt med konto nu också, ska bara vänta några löner så jag får beställa bankkort. Nu börjar saker ordna upp sig. Skönt nog, nu lagar jag mat fast jag råka hamna här. Så måste sluta nu innan kycklingen blir svart.

;)

Av Fanny Svensson - 2 september 2010 10:02

Ringde in till Swebank igen och fick prata med en trevlig person. Hon hjälpte mig, dom hade registrerat min bankdosa fel därför kunde jag inte logga in. Så hon var snäll och fixade det, inte som hennes hemska kollega som bara klicka av.


Jag sitter själv på kundtjänst, vet att folk ringer in och skriker. Just därför är jag trevlig när jag ringer in själv, för då får man bäst hjälp. Hur mycket dom än har skrikigt till mig så har jag aldrig klickat av någon. Skulle aldrig göra det just för att jag jobbar där för att hjälpa människor som har frågor. Jag jobbar inte där för att klicka av dom, för då hade man ju inte ens behövt ha någon kundtjänst...


  

Förhoppningsvis får jag besök av mina små bröder i höst. Saknar dom jätte mycket!! Skulle vara så roligt om dom kom hit.  

-

Av Fanny Svensson - 2 september 2010 09:23

Swedbanks kundtjänst klickar av mig, nån som har Swedbank norge som kan hjälpa mig?

Av Fanny Svensson - 2 september 2010 08:49

Vaknade nyss. Idag har jag en del att fixa.


  • Ringa Swedbank klockan 9.00
  • Äta frukost och göra mig iordning (duscha)
  • Hämta ut lönen
  • Lämna in alla anställninspapper hos Adecco i Fredrikstad
  • Plocka undan
  • Äta något innan jag börjar jobba
  • Jobba 15-20

Lika bra att börja nu så att jag blir klar någon gång.   Fått norskt telefonnummer nu i alla fall... Så ringer hem till Sverige billigt.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards