fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under mars 2016

Av Fanny Svensson - 7 mars 2016 08:55

"I learned a lot about friendships. I lost people that were once my best friends. I lost old friendships that I thought would last beyond high school. People I once trusted ended up showing me the opposite. Although I lost those people, I also built more valuable relationships with the people who stayed. I kept the friends that really mattered. I gained stronger friendships with people who were there for me. I realized that besides family, I only have a few people I can truly rely on, but that’s okay. Having a huge group of friends isn’t that great when most can care less about you. In the end, having a few valuable friendships with people who really have your back is always worth so much more."

 

#findyourself #startliving 

 

       

Av Fanny Svensson - 7 mars 2016 08:39

Vad mår du bra av? Vad mår jag bra av? Tänk på ditt liv.
Vilka tar bara energi av dig och inte ger något tillbaka? 

 

Fundera över det. Lös problemet så blir allt bättre. 

Tänk även på vilka som får dig att må bra.
Försök umgås mer med dom och se till så att du
inte själv är en person som bara tar och tar. 

 

Var dig själv. Ingen betalar lika mycket för en fejk chanel som en äkta! 

       

#findyourself #startliving

.

Av Fanny Svensson - 3 mars 2016 20:36

Igår fyllde min pappa år. Vilket betyder att det var ett år sedan lägenheten i Spanien köptes! Bästa köp man kan göra om man gillar sol och bad. Det bästa var att den var kanske tolv år bara, men den var använd mindre än tre veckor. Så det var som en lägenhet i nyskick men som har stått tom. Ett äldre par från London köpte fyra lägenheter för att sälja dyrare. Men det gick inte alls bra för dom. Istället gick priserna ner och vi fick köpa den för mindre än halva priset (jämfört med vad dom hade betalat).. Superfynd!!!

Igår blev det tacos. Men var helt slut och inte alls med igår. Sen käkade vi tårta. Jag har haft några tuffa dagar, därav dålig uppdatering av bloggen. Men jag bloggar bara när jag mår bra! :)

Av Fanny Svensson - 2 mars 2016 20:55

Jag är ju aldrig rädd. Men klart det känns säkrare med det här! :)

Av Fanny Svensson - 1 mars 2016 19:40

 

Kolla vilka snygga stövlar jag hittade när jag klickade runt på olika shoppingsidor. Har letat runt om i Sundsvall och Stockholm, men har inte hittat några jag gillar. Förutom på River Island i Mall of Scandinavia, men då var dom slut i min storlek typiskt nog. Så har inga stövlar som jag gillar. Dom här stövlarna kostar 1958 kr, så hade helst sett dom innan jag beställer som. För alla stövlar är så stora i vaderna, i alla fall nio av tio. 


 

Hittade även pumps med tofs som matchade min päls. Inte att ha samtidigt då det kanske blir för mycket päls! Dom kostade bara 801 kr. Så är lite sugen på att köpa dom också. Jag funderar bara på när jag kommer använda dom. Om jag kommer använda dom? Har inte några vanliga svarta pumps längre då dom har försvunnit. Man kanske hellre skulle satsa på det? Annars skulle dom här vara sjukt snygga till en svart fodralklänning bara. 




Av Fanny Svensson - 1 mars 2016 17:55

Älskling och jag bestämde oss för att inte ge varandra julklappar. För ingen av oss visste riktigt vad vi ville ha.

Så vi köpte ett spel tillsammans istället! Ska testa det ikväll. Nu har vi kommit på att sällskapsspel är roliga. Så vi ska börja samla på spel! :)

Det blev Monopol Zelda.

Av Fanny Svensson - 1 mars 2016 16:33

               

Har fotat lite med systemkameran och här är lite vinterbilder. Annars brukar jag bara ta bilder på sommaren! 

-

Av Fanny Svensson - 1 mars 2016 11:31

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards