fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under februari 2016

Av Fanny Svensson - 23 februari 2016 08:42

Jag är glad ofta och ler väldigt mycket. Det har jag alltid fått höra, så var det även när jag var liten.

Sen om någon är ledsen så ler jag inte, utan försöker istället muntra upp personen. För man kan ju inte stå och vara glad när en annan person är likgiltig, eller? 


Det här är inte lätt att förklara men jag ska försöka! 


Så är jag ofta glad och sen när jag träffar en person som inte är det i längden så slutar ju jag le och vara glad i personens närvaro. Träffar jag andra som är glada så är jag glad. Hänger ni med?


Jag tycker det är jätte svårt. För mig blir det såhär naturligt. Jag önskar att jag kunde hålla leendet uppe även om jag är med en likgiltig person, men tyvärr så kan jag inte det än. Kanske ska lära mig det?


Därför jag tar upp ämnet är för att jag har fått höra att jag är så kort, tyst och sur på slutet. Jag är inte så som person egentligen, utan jag har nog bara blivit smittad. Det går ju inte att vara glad i längden när man inte får några leenden tillbaka. Är jag helt ute och cyklar, eller har ni någon typ av förståelse? 



Av Fanny Svensson - 22 februari 2016 21:28

Varför låtsas så många människor vara lyckliga? När dom egentligen bara vill visa det utåt. Snälla var ledsen ett tag och jobba med dig själv istället. Fundera på vad som är bra och dåligt för dig. Var aldrig elak mot någon. Det kommer man långt på.

Inte mår jag så bra alla gånger. Men att le lite ibland är viktigt. Bara man vet om sina problem.

Av Fanny Svensson - 22 februari 2016 19:38

Idag har jag varit ledig men samtidigt så har jag varit allt annat än ledig. Åkt hit och dit, hunnit med hur mycket som helst. Även två bankbesök blev det. Trivs bra med Swedbank så sviker inte dom.  Andra banken skulle jag bara in på för att fixa en sak till min sambo. Sen var det hundra saker till som gjordes och det är skönt med såna dagar när dom är färdiga. 


Imorgon tänkte jag ta med systemkameran så jag kan fota lite under dagen!   

Av Fanny Svensson - 21 februari 2016 16:15

Här är resultatet hur det blev med blommorna.

Jag älskar verkligen blommor. Känns alltid som ett lyft i hemmet när man har shoppat blommor. Jag handlade fem blommor idag för 200 kr. Så det var inte alls dyrt tycker jag om man tänker på hur fint det blir.

Hann med lite blåbärsglass också!! :)

Av Fanny Svensson - 21 februari 2016 14:08

Så såld på blommor.

Tur det blir fint hemma sen i alla fall.

Av Fanny Svensson - 20 februari 2016 19:00

Idag har jag lagat mat och jobbat. Till lunch blev det lasagne. Som blev väldigt uppskattad av min sambo! :)

Jobbade några timmar innan vi grillade ute. Det blev kyckling, klyftpotatis, sallad och tzatziki. Det var sjukt gott! :) Jag blev så mätt... Jag brukar annars mest grilla på sommaren. Så det var verkligen längesen jag åt grillat!

Av Fanny Svensson - 19 februari 2016 17:32

Jag är helt ur balans och gråter hela tiden. Det är inget som har hänt utan jag har bara blivit konstig. Har som aldrig varit känslig men nu är det jätte jobbigt. Först för att jag är ledsen sen för att jag inte känner igen mig själv.

Så jag hoppas att mitt humör blir jämnare.

Av Fanny Svensson - 18 februari 2016 20:37

Som jag har skrivit innan för ett tag sedan så har jag tidigare arbetat med konferenser. Nu har jag ju börjat arbeta med fransar som jag skrev, men innan det så var det konferens som gällde. Det är väldigt roligt, så ta ett liknande jobb om ni någon gång får chansen! Det krävs mycket planering och möblering så att man ska göra gästerna nöjda samtidigt som det ska vara enkelt att arbeta i.

Man kan men man ska inte köpa obekväma konferensstolar. Då sitter folk mest och vrider på sig och väntar på när dagen är slut. Man ska ju göra det så bra som möjligt för att få sin personal fokuserad under konferensen. Det är ju därför man är där..  

När jag arbetade så hade vi bekväma konferensstolar, men stolarna var väldigt omoderna. Jag tycker att det är viktigt att man får ett snyggt helhetsintryck. Det ska vara helt, rent och bekvämt kan jag tycka. Såklart gäller det inte bara stolar utan också alla andra konferensmöbler.

Jag har hittat en sida som heter AZ DESIGN. Dom har verkligen snygga möbler till konferenser. Det som är bra är att möblerna inte bara är snygga, utan de är väldigt bekväma och anpassade till konferens. Stolar från AZ Design skulle jag ha köpt in om jag skulle ha startat en konferensanläggning. 


Kika gärna in på deras sida om ni är intresserade! 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards