fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 13 februari 2016

Av Fanny Svensson - 13 februari 2016 13:08

 


Firar du alla hjärtans dag? 


Jag tycker det är viktigt att visa kärlek till personer man tycker om varje dag. Inte bara på alla hjärtans dag. Det är viktigt att se varandras värde, så att inte kärleken och respekten försvinner mellan varandra. Jag tycker man kan göra/köpa saker till varandra på andra dagar. Det behöver inte alls vara på alla hjärtans dag. 


Är du singel så tycker jag att man ska skämma bort sig själv. Kan vara jobbigt att gå ut och äta om man inte har några kompisar som vill följa med, för det är nästan bara par som är ute och äter på alla hjärtans dag. Man ska göra saker man mår bra av och visa sin kärlek till sig själv. Det är också alltid viktigt så man förstår sitt egna värde. Man ska inte deppa för att man inte har någon partner, utan man ska vara glad att man har den viktigaste personen i sitt liv; sig själv!   

Av Fanny Svensson - 13 februari 2016 12:51

   

Idag har jag flyttat runt på blommorna i huset. Det är roligt, men samtidgt så har jag alldeles för många redan när jag bodde själv. Så när vi flyttade ihop blev det sjukligt med blommor. Nu har vi köpstopp och det behövs kan jag lova! Tycker det är fint, men samtidigt kan det bli för mycket och det är så det har blivit nu tyvärr. 


Idag har vi hjälpts åt med städning, tvätt, skottat snö, flyttat om blommor och strykt skjortor och blusar. Så skönt att klockan bara är ett och vi har hunnit med så mycket. Har även fått i oss både frukost och lunch. Så det känns bra. Snart ska jag träna, men sitter och retuscherar lite bilder som kommer dyka upp här sen! 


Ha en forsatt trevlig helg!   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards