fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 10 februari 2016

Frågor , 81-100

Av Fanny Svensson - 10 februari 2016 14:15

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Kanny och Candy har jag blivit kallad för. När jag var yngre så var det Bambi.. 

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Jag hade varit i Spanien och läst böcker plus att läsa några distanskurser. Vill ha sponsorer!   

83. Är du vidskeplig? Nej, jag är väldigt realistisk. Klarar inte av att se Star Warz filmer och annat onaturligt. Blir bara irriterad!   

84. Vilka är dina största svagheter? Att jag är så driven. Jag önskar att jag kunde chilla ner ett tag haha. 

85. Vad händer till helgen? Inte några planer än så länge. 

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Aldrig!

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Tänkt mer på mig själv. Dålig på det!

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Sova en hel natt, utan att gå upp och kissa. Jag måste bara upp på natten och jag är som gamla tanter!   Sen kan jag inte låta bli att pilla på mina sårskorpor, dom åker bort direkt! Jag kan inte heller vara tyst ibland. Så ibland råkar jag säga saker rakt ut, utan att egentligen ha tänkt igenom det först. Men jag har blivit bättre! 

89. Vilken är din favoritrestaurang?  Skansholmens sjökrog gillar jag!   

90. Bada eller duscha? Bada.   

91. Är du bra på att laga mat? Ibland, kan bli hur som helst när jag är kock!   

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Ja. Det har gått bra.

93. När och varför var du på sjukhus senast? Förra veckan på spirometri. Det var på Öbackakliniken i Härnösand! 

94. Vilket är ditt drömyrke? Jag vet faktiskt inte, men kanske egenföretagare och sen komma på något som jag trivs bra med. 

95. Har du några Piercings? Ja i naveln!

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Stekta gillar jag mest.

 97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Träffa någon av de människor som jag har förlorat, de finns inte längre kvar med oss på jorden. Hade velat sagt en sista sak till några av dom. 

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? Kom in till stan. 

99. Har du gråtit idag? Nej inte än.. Tror jag klarar mig!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Läsa min tidning.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards