fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Fanny Svensson - 8 februari 2016 09:45

41. Vad åt du till frukost? Smoothie som innehåller; mjölk, banan & hallon. 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Var 16 år och var helt säker på att jag var bäst i hela världen. Totalt orädd för allt och levde som jag skulle dö när som helst i princip. Jag hade det rätt tufft och fick ingenting gratis. Spenderade helgerna i Stockholm för att Sundsvall hade blivit för tråkigt för mig. Var lyckligt ovetande om vad som skulle hända åtta månader senare. 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Haha nä, men en gång ville norska tullen se om jag hade gömt en man i min bagagelucka och jag kunde inte sluta skratta. Men jag skrattade ju för att situationen var så sjuk. Vem gömmer en man/kvinna i sin bagagelucka?   

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Pappa, när jag glömmer saker så löser han mina problem. 

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På sängbordet.   

46. Vad var det sista du åt? En halv bulle.

47. Vem är världens vackraste kvinna? Lorena Bernal, se själva!   

 

48. Är du blyg? Nej

49. Vilken var den sista konserten du var på? Hmm.. Way out West kanske? 

50. Vad heter du i andra namn? Sofia.

51. Har du varit med om en bilolycka? Tre olyckor.. En slutade med ambulans och totalförstörd bil men det gick bra. En gång satt jag fram brevid mamma och jag hade somnat. Tydligen mamma också, för jag vaknade av att bilen var i luften. Vi landade en halvmeter från en lyktstolpe, men vi klarade oss bra. Nu kan jag inte sova i bilar. 

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja... Det har väl alla??

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Styrketräna. 

54. Har du några husdjur? Två kaniner, Skalman och Lille Skutt. 

55. Vill du gifta dig? Nej. 

56. Vad är du sugen på just nu? Lugn och ro. 

57. Vad är klockan? 9.42

58. Vad är det konstigaste du ätit? Sniglar tror jag.

59. Har du någon udda förmåga? Jag har jätte bra minne. 

60. Var växte dina föräldrar upp? Pappa i Sundsvall. Mamma flyttade runt lite, Skellefteå, Malmberget, Stockholm och Sundsvall. Morfar var tvungen att flytta mycket med jobbet. 

Av Fanny Svensson - 8 februari 2016 09:22

Helt ärligt nu. Jag försökte ta minst tio selfies. Ingen blev godkänd så jag tar en gammal bild istället.

Ibland går det bara inte..

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards