fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 7 februari 2016

Frågor , 21-40

Av Fanny Svensson - 7 februari 2016 20:15

21. Vad är du på för humör just nu?  Helt okej, allt är bra utom att jag inte kan träna. Faktiskt lite deppig för det just nu. Men samtidigt måste jag tänka långsiktigt på vad som faktiskt är bra för min kropp. Jag skulle säkert kunna gå och träna nu, men det är inte bra just nu. 
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Afrika och Asien. 

23. Snarkar du? Nej eller när jag tältar kan jag snarka lite. Men prata i sömnen är jag bra på! 

24. Vilka yrken har du provat på? Restaurangbiträde, servitris, säljare, chef och nu fransstylist. 

25. Hur går du helst klädd? Leggings och bekvämma tröjor. Eller i klänningar.   

26. Vilket stjärntecken är du född i? Skorpionen 

27. Vilket är ditt favoritgodis? När jag var liten så var det mina brorsors godis, haha! Nu är det blandat, men choklad gillar jag mycket!
28. Vad sa du senast?
Vi ses, puss puss.

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Fysik.

30. Vad har du på dig just nu? Svarta leggings, vit t-shirt och grå tjock tröja. Plus mina tjocksockar såklart!!     

31. Vilken är din favoritaffär? Det har skulle kunna ha blivit ett eget inlägg. Mitt absoluta favorit köpcenter ligger i London. Westfield är helt fantastiskt och det finns allt där. Finns även mer exklusiva affärer så som Prada, Tiffany & Co, Mulberry, Gucci, Ted Baker och Burberry. Hittar man inte det man söker där så vet jag inte vart man ska leta.
 
Zara, New Look och River Island är bra budget alternativ när man är där. Min favorit affär är Guess och där brukar jag gå bananas! Jag älskar deras grejer! Sen på Westfield brukar jag käka på Wagamama! 
 
I Sverige finns det inte så bra shopping tycker jag, så här håller jag mig mest till H&M (allt möjligt) , MQ (jeans), New Yorker (t-shirts och linnen) och Lager 157 (där köper jag leggings). NK har annars rätt schyssta kläder, men i Sundsvall blir det så begränsat. Glad över att jag har en stor garerob så jag behöver bara ersatta gamla kläder då och då. 
 
32. Vad har du för storlek i kläder? Small eller 36. 
33. Vad har du i dina fickor? Ingenting, men brukar ha mobilen där. 

34. Vad köpte du senast? Igår köpte jag mat.

35. Hur många gånger har du flyttat? 14 gånger.

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Kniv, kudde och en handduk. 

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Det går i perioder. Nu är jag morgonmänniska och det är skönt!

38. Senaste filmen du såg på bio? En underbar jävla jul med William.  
39. Har du blivit sydd någon gång? Nä..

40 Har du någon gång badat naken utomhus? Nej, inte vad jag kan minnas!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards