fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 30 januari 2016

Av Fanny Svensson - 30 januari 2016 22:39

Idag tog jag mig ut i skogen. Älskling lurade ut mig i djupsnön som har tinat bort som tur var, annars hade jag blivit jätte blöt. Men fick bara lite snö i stövlarna när jag gick i skogen. När vi hade gått en stund så gjorde vi en eld och grillade korv. 


     

Jätte mysig dag! Sen gick vi hem och fikade semlor. Så gott! På kvällen har vi varit på middag och ätit jätte goda hamburgare. Nu är vi hemma igen och ska väl strax sova. Imorgon ha vi sovmorgon igen så det blir skönt! Undra om vi kan sova längre än idag?    

Av Fanny Svensson - 30 januari 2016 22:16

 

Imorser så sov jag och älsklingen ut, vi vaknade utvilade redan klockan tjugo över åtta och det var faktiskt riktigt skönt. Vi hade som inga planer på förmiddagen så vi kunde ligga kvar i sängen och se på film. Det var så skönt för annars är det alltid stressiga mornar! 


Filmen vi såg var riktigt bra och jag förstår inte hur jag har kunnat missa den? Det händer rätt mycket och det handlar om relationer och spel. Väldigt bra är den faktiskt! Will Smith är det så jag rekommenderar alla att se den. 

Filmen heter Focus. 


Älskling gjorde brunch som bestod av omelett och sushi (rester sen middagen igår). Det var gott och dagen kan inte börja så mycket bättre tycker jag...

 

Av Fanny Svensson - 30 januari 2016 16:16

 

Idag har jag och min älskling klippt klorna på Lille Skutt. Nu kallar jag honom bara Skutt istället för han är inte så liten längre! Jag har haft svårt att få närhet med honom tidigare men det går verkligen framåt. Idag var han världens mysigaste, precis som Skalman brukar vara!   


Det var så härligt att se att han kunde slappna av i min närvaro och bara mysa. Annars så brukar han springa när han ser mig fast ser han att jag har en morot så stannar han en extra stund!   


Kaninerna bor ute året om sen i somras. Nu har jag också flyttat hit och det blir mer mystid med kaninerna nu. Världens bästa kaniner och dom får mig på så bra humör. Det är verkligen terapi för själen att få vara med dom. 


Djur får mig ofta att må bättre. Man behöver inte må dåligt utan man kan må bra och sen känner man sig ännu bättre efter att ha gosat eller pratat med ett djur. Det är så skönt med djur! Har ni en dålig dag och inte har ett eget djur så kanske ni känner någon som har ett. Det brukar hjälpa mig att må bättre i alla fall.   

Av Fanny Svensson - 30 januari 2016 15:30

Ibland tänker man inte på hur viktigt det är att ha koll på hyreslagen och lagar om hyresjuridik, men när man arbetar med lokalförsörjning är det viktigt att ha full kontroll över det. Avtalen kan vara riktigt svåra att förstå om man inte är insatt och det är viktigt att ha kunskap inom området för att verksamheten ska fungera. Lisab har lösningar för kommuner, företag och myndigheter.


Karplan är ett system som hjälper dig att effektivisera din verksamhet. Tanken är att de ska minska kostnaderna, hjälpa dig att fatta bättre beslut och det är format för att kunna anpassas just till din verksamhetsplanering. Man kan ge de anställda olika behörigheterna i systemet.

Jag har läst lite företagsjuridik, men inte så mycket om hyresjuridik än. Jag tycker det är intressant och det kommer nog bli aktuellt i framtiden om jag väljer att fortsätta med pappas företag. Vilket är troligt då det ligger rätt i tiden.


Lisab har hög kvalitet på sina kurser inom hyresjuridik och avtalshantering. De hjälper dig att se fördelarna kring hyresfrågor och att utbildningen är praktisk är bara ett plus.


Om ni är intresserad av att lära er mer om hyresjuridik så tycker jag att ni kan kika in på sidan. 

 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards