fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 28 januari 2016

KORTDESIGN

Av Fanny Svensson - 28 januari 2016 20:20

Ibland om man ska ha fest är det så himla mycket förberedelser för att det ska bli ett lyckat evenemang. Man ska tänka igenom själv vad som är viktigt för att det ska bli så bra som möjligt. Vad vill man göra själv och vad kan man beställa? Ofta blir det ont om tid så det är skönt att beställa, så att det underlättar i förberedelserna.

Jag har hittat en sida som heter Kortdesign och de har ett stort utbud med bland annat inbjudningskort, placeringskort, tackkort, album, servetter och andra festtillbehör.

Jag kan tycka att det inte är så viktigt att göra egna inbjudningskort, så jag brukar beställa de istället. För mig är det viktigt att ett inbjudningskort är personligt så att personen som blir bjuden känner sig välkommen och inte som en i bara mängden. Det är riktiga kvalitetskort och det är bra att man kan fylla i texten som ska stå i korten vid beställningen, så korten trycks med en personlig text. Vilket kan ta en himla lång tid att skriva själva annars och köper man kort i butiken står det oftast ”fel” text. Vissa kort går att få med en personlig bild också.

Jag tycker att det är en jätte bra sida om man vill spara tid inför sitt evenemang. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards