fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under september 2015

-

Av Fanny Svensson - 18 september 2015 17:18

Hej hopp!

Jag har haft några härliga dagar nu. Men hela tiden när jag slappnar av så får jag snabbt en käftsmäll. Motgångar gör mig starkare men det finns gränser också. Nu räcker det känner jag!! Jag tänkte vila från allt i några dagar men samtidigt så måste jag acceptera att livet är såhär för vissa och för en del människor så händer inget alls.

Idag har jag mest tagit det lugnt men var in på jobbet en sväng och så tränade jag lite. Tänkte springa men jag är så sne så fick gå mestadels istället.. Min kropp är typ slut nu hehe. Undra hur den kommer att se ut när jag är typ femtio hehe! ;)

Nu ligger jag i sängen och latar mig, samtidigt som pretty little liars får underhålla mig. :)

Av Fanny Svensson - 16 september 2015 13:28

Nu är jag ledig ett tag, woohoo!! :D

Av Fanny Svensson - 15 september 2015 19:19

Årets sämsta dag. Jag har gått och lagt mig nu. Så att det blir en ny dag snart.

Av Fanny Svensson - 14 september 2015 21:59

Just nu är det svartvitt...

Av Fanny Svensson - 14 september 2015 18:49

Alla utom jag. Jag har varit med om så mycket saker som inte någon människa ska behöva uppleva. Det är turbulens i mitt liv nu. Allt händer samtidigt och rädslan för att krascha igen håller på att äta upp mig samtidigt. För jag vet att om man mår bra så går man inte in i väggen heller.

Jag sover dåligt, mår illa, är missnöjd med mig själv. Jag ger mig själv skulden för allt även om jag vet att det inte alls är mitt fel.

Varför slappnade jag av en kvarts sekund av mitt liv? På några timmar ändrades allt helt..

Jag är osäker på vilka som är mina vänner och vilka som bara kommer hugga mig i ryggen. Många låtsas bry sig men det gör dom inte egentligen, dom vill bara ha något att snacka om.

Vad är rätt? Vad ska jag göra. Jag tänker inte dra på mig ett fejksmajl och hoppas på det bästa. För det har aldrig funkat, men jag har lurat många så. Då slipper man frågan: "vad är det?"

Jag hatar att svara på det för det är aldrig bara en grej. Hur mycket ska jag behöva ta?

Av Fanny Svensson - 11 september 2015 17:33

Som jag har väntat. Fast jobbar imorgon också då men men haha! ;D

Av Fanny Svensson - 9 september 2015 23:21

Nu börjar jag att komma igång igen med träningen.

Nu är gymmet snart färdigt och jag har redan kört tre pass. Det är skönt att ha ett eget så det inte är en massa folk överallt. Jag tycker att det är jätte bra att ha det hemma även om det inte riktigt är hemma. Vi har det hos min kille men vi är oftast hos honom så det blir lätt att träna. Sen är det bara att börja träna, ska man åka till ett gym så måste man ta sig iväg också. Mycket mer effektivt att ha det såhär!

Ska visa er bilder när det är helt färdigt. :)

Av Fanny Svensson - 8 september 2015 20:44

Förut idag med Skalman. Lille Skutt får gå ut imorgon istället. ;)

Bilderna är tagna med en Samsung S6. Visst blev dom bra? Gillade färgerna i bilderna...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards