fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 19 september 2015

Av Fanny Svensson - 19 september 2015 20:28

Till förrätt åt vi chevre, rödbetor, honung och rostade pinjenötter som hade varor i ugnen. Det är gott tycker jag! ;) Toppade med ruccolasallad.

Till varmrätt blev det hasselbackspotatis med pepparbiff och grönpepparsås. Det var också gott, jag gillar ju rätt rött kött så min biff stekte jag bara 90 sekunder. Älsklingen vill ha det mer genomstekt så det blev nog nästan den dubbla tiden då biffarna var så tjocka.

Det var längesen jag lagade mat på riktigt, men jag tycker faktiskt att det är kul ibland. :)

Av Fanny Svensson - 19 september 2015 13:58


 
Sitter och bloggar hos min älskling, så han ville ta en bild på mig. Jag gillar min hårfärg nu faktiskt! 


 

Älskling ville vara med på en bild, så det fick han såklart!   

     

Ska byta till den här profilbilden på insta. Gulligt med en nalle va?   

 

Var ute en stund förut hos mina kaniner, men inte så länge för jag höll på att blåsa bort. Det är inget skönt väder. Varje dag är jag nära på att boka en enkel till Spanien. Det finns säkert nån som saknar mig hemma sen som kan betala min retur biljett hehe!   

 

Visst är dom söta? Mina små kaninisar!!   Börjar känna att jag vill flera, eller kanske en hundvalp.. Vem vet hur det här kommer att sluta?   


Av Fanny Svensson - 19 september 2015 13:34

 

Här är killen som har vunnit mitt hjärta. Jag är väldigt tacksam för att jag får vara tillsammans med honom, för han gör mig väldigt lycklig. Jag är glad för varje dag han vill vara med mig och det är nog så man ska vara i ett förhållande. Ta aldrig varandra för givet för man vet aldrig vad man har kvar imorgon. 


Jag älskar dig hjärtat. Tusen pussar till dig! 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards