fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av Fanny Svensson - 17 augusti 2015 17:30

Jag har aldrig visat bilder på min lägenhet, då jag aldrig har tagit några tidigare. Nu i veckan har jag samlat ihop några och jag tänkte visa hur det ser ut. Är det tråkigt kan ni bara scrolla förbi. 

 

Det är två våningar, men det är bara en etta. Uppe har jag sängen. Det är inte högt i tak så det är svårt att möblera..

 

Jag har tv, men jag har aldrig sett på den så funderar på att ta bort den. Lägga ner i källaren med allt annat jag spar på där hehe. 

 

Jag har ett sminkbord. I hurtsen under har jag lite papper och viktiga grejer. 

 

En till bild på sminkbordet.


 

Bakom blomkrukan har jag en rullande garderob som är anpassad till taket. Men det är svårt att rulla ut den, så jag har mest saker som jag inte använder så ofta i den.

 

Har flera byråsar med massa kläder och saker. Det är så lätt att man samlar på sig.

 

En tavla som mormor har målat, jag gillar den!


   

Mitt fönster uppe. Det är mysigt uppe på loftet tycker jag.

 

Sen har jag en bäddsoffa uppe också. Den är skönare än min säng så funderar på att börja sova i den istället hehe. 


Lägenheten har ju två plan, det här var det övre. Jag tänkte göra ett till inlägg och visa hur jag har det där nere.   


             

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards