fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Fanny Svensson - 10 augusti 2015 20:34

Jag har två kaniner och det är två killar. Han som är svart heter Skalman och han som är ljus heter Lille Skutt. Skalman är den som är mest social av dom.

Jag har gjort en kategori här på bloggen för dom. Så kommer väl att uppdatera hur det går med dom ibland. :)

Av Fanny Svensson - 10 augusti 2015 16:05

Idag är det ny vecka. Har fyllt i en massa papper och sånt igår och idag. Har även nytt abonnemang på telefonen, fast det är fortfarande Halebop men nu minns jag inte vad det nya heter. Vet bara att det blev billigare.


Mitt gymkort på Ego går ut i dagarna och det är absolut inget jag vill förlänga. Nu lutar det på att köpa hem grejer och träna hemifrån istället. Mycket effektivare träning blir det. 



Köpte ett årskort när jag sålde Svarten för att jag inte skulle bli så rastlös. Men det blev inte riktigt så. Jag var förkyld aug- feb för att kroppen var så stressad så orkade inte immunförsvaret med att få bort förkylningen tråkigt nog. Jag kunde träna ibland ändå, men orken fanns inte eftersom jag kraschade i november också. Det har varit ett tufft år men jag känner att jag är på väg tillbaka. 


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards