fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under juli 2015

Av Fanny Svensson - 2 juli 2015 21:40

   

Gud så skönt. Nu är sommaren äntligen här. Jag sitter ute nu och bara myser. Jag är så glad!


Av Fanny Svensson - 1 juli 2015 20:08

Jag skrev tidigare idag att jag inte mådde så bra och ja det stämmer. Men jag vill inte att någon ska tycka synd om mig. Utan jag skrev det mer för att jag orkar inte förklara hela tiden för alla och jag pratar när jag känner för det. Sen går det upp och ner också, så jag mår inte dåligt varje dag. Utan det är i vissa perioder och ibland kan det vända snabbt. Men det är absolut inte synd om mig. Jag har jätte fina människor omkring mig som jag kan pratade. Men helt ärligt så vet jag inte om jag hade klarat det här utan dom. Ni betyder så mycket för mig, tänk om ni kunde förstå hur mycket. 


Jag har alltid varit impulsiv men det blir bara värre och värre faktiskt. Ena dagen vill jag en sak och andra dagen en annan. Det som är tur är att jag vet att jag har blivit värre, så nu känner jag på mig om jag håller på att ta ett impulsivt beslut och ringer först och rådfrågar någon som har gott omdöme. 


Nämen det jag vill säga är att ni behöver inte vara oroliga för mig.

Av Fanny Svensson - 1 juli 2015 11:06

Hej hopp. Längesen sist men nu skriver jag igen. Som vanligt är det mycket som har hänt och mycket har varit svårt att ta in. Jag känner mig som ett djur som håller på att bli uppäten av loppor och andra kryp just nu. 


Är inte på topp om man säger så. Är hundvakt nu också och det är härligt att komma ut på promenader för att rensa igenom alla mina tankar. 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards