fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 31 juli 2015

Av Fanny Svensson - 31 juli 2015 17:08

Igår var älskling och jag hem till mig för att fixa med massa grejer. Skriva hyreskontrakt, städa, rensa garderober och vika ihop en massa tvätt. Plus att min älskling fick åka med pappa på något uppdrag. Pappa var kattvakt så jag lånade upp henne till mig en stund. Min älskling myste på med henne och jag med en stund, tyvärr är jag alldeles för allergisk så jag kunde inte. Jag älskar katter, men det går bara inte. Vill ju ha katt men tycker inte att jag ska äta allergimedicin dagligen. Dumt att skaffa när jag vet att jag är allergisk...


Sen åkte vi till Katja och Christian där jag fick lite hö åt mina kaniner. Blev kvar en stund och fick lite vin. Kändes jätte konstigt att träna efter att ha druckit vin. Har aldrig druckit innan träning förut och det var verkligen en skum känsla att träna efter haha. Kommer inte att hända igen, för fick inget gjort på gymmet nästan... Kände efter för mycket, så drick aldrig alkohol innan träning mina vänner!   


 

Idag sov vi till halv tolv och kom på sen vid ett att vi inte hade någon frukost hemma, så vi fick åka till Birsta. Tänkte äta på Ikea men det var folk överallt så vi gick till Birsta City istället. Där var det typ fullt i food courten så vi gick till Charm och åt mackor istället. Handlade massa mat på Willys, sen hämtade vi massa paket på ICA. Nu har jag lagt mig och vilat för vi ska på fest ikväll och jag orkar inte så mycket... Så får se hur länge jag orkar ikväll. 




Av Fanny Svensson - 31 juli 2015 16:27

           

Jag älskar dig!   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards