fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Fanny Svensson - 25 juli 2015 15:26

Inte mitt klipp, men visst var det bra? Det såg väldigt rent och fräscht ut. Jag ska testa det ikväll när jag ska på tjejmiddag. Bjuder på bild senare! 

Av Fanny Svensson - 25 juli 2015 13:32

Inatt eller igårkväll satt jag själv och såg på läskiga filmer. Avslutade kvällen med att se hur de var på Rysslands värsta fängelser. Dom satt verkligen isolerade och mördare presenterade sig. Det var lugnt tyckte jag ändå. Sen kom det en kannibal som berättade vad han hade gjort och jag blev på riktigt väldigt upprörd. Han hade dödat och ätit på människor. Sen hade han normala vänner som han hade gett dom människo-kött utan att som visste vad det var. Då gjorde en familj dumpnings med människo-kött. Tänk att få veta sen efter att man har en nära vän som blåst en så hårt. Plus att man ska känna sig som en kannibal själv.

Riktigt sjuka människor finns det. Nu hoppas jag verkligen att dom aldrig släpper ut en sån hemsk kannibal.

Jag trodde att jag skulle drömma mardrömmar om det men det gjorde jag inte som tur var.

Idag vaknade jag strax efter tolv och då var det fint väder. Så får se vad som händer idag. Ikväll ska jag på tjejmiddag och det har jag sett fram emot. :)

Himmelen just nu :)

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards