fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under maj 2015

Av Fanny Svensson - 14 maj 2015 13:23

Varför firar man Kristi himmelsfärd? Jag har inte riktigt hängt med..

Av Fanny Svensson - 13 maj 2015 19:16

Dagen i bilder. Var förbi farfars grav också så tog en bild på den. Lämnade också en bukett till världens snällaste par och biobiljetter med mamma. Nu har jag ätit middag med William och ska bara ta det lugnt ikväll. Jag blir fortfarande väldigt trött..

Av Fanny Svensson - 12 maj 2015 20:54

Det är så fint när det blommar ute. Vi satt ute idag och åt grillade hamburgare. Det var jätte mysigt med älskling!

Inatt vet jag inte om det blir lika mysigt för Skalman ska få sova sin första natt ute. Tanken är att han inte ska in igen. Han har bara varit ute på dagarna i några timmar förut. Jag tycker det är jobbigt så jag lär gå i sömnen och hämta in honom om jag ens kommer att kunna sova haha...

Av Fanny Svensson - 12 maj 2015 10:19

 

Jag är både sugen på att fota och bli fotad. Måste se till så att det blir av. Har tappat mycket självförtroende på slutet så vet inte om jag blir bra också tvivlar jag på mig själv. Fast det känns alltid bättre efter och jag tror det kan vara bra för mig nu. Vi få väl se... 


Igår hade jag en dålig dag. Idag mår jag bättre, men det är väl egentligen samma tankar men nu idag har jag lite energi. Funderar på om jag ska tvätta lite kläder (vilket jag inte orkar på mina dåliga dagar)...



...

Av Fanny Svensson - 11 maj 2015 18:05

Jag har aldrig bloggat för att hålla på att förfina saker och ting. Jag skriver ärligt hur jag känner och hur jag mår. Så nu kommer det ett inlägg med många känslor och åsikter. Jag skriver inte för att jag vill att ni ska tycka synd om mig. Jag skriver för att förklara att jag inte längre är som jag en gång var... 


Just nu mår jag inte bra. Jag är nere, inte på botten utan bara nere. Det är inte någon i min närhet som har gjort något fel. Det är jag som har ställt till så att jag mår som jag mår. Det är jag fullt medveten om. Jag lyssnade inte på kroppen när den sa nej och det får jag sota för idag. Jag älskar att jobba och hålla igång, men mitt huvud är så tungt att jag inte längre orkar med sånt. 


Idag har jag varit med Katja och Emelie, det är ungefär vad jag orkade med. Hade inte jag fått lunch där så hade jag förmodligen inte ätit något heller. För idag är en sån dag jag inte orkar göra något annat när jag kom hem än att ligga i sängen. När jag kom hem gick jag och la mig. Jag hade inte tänkt att gå upp något mer egentligen (förutom att kissa och borsta tänderna senare ikväll). Min kille kom hit och sa att han ville äta middag så jag tänkte väl att jag äter med han. Jag hade aldrig orkat stå och laga mat om det bara var till mig själv. Det är för att vissa dagar har jag verkligen ingen ork och de flesta dagar lagar jag mat också om jag ska äta själv. Idag kände jag mig fet också så jag kunde lika gärna skippa och äta. Det känns bra nu i alla fall att ha ätit normalt även fast jag inte mår så bra. 


Jag vet att sömn / mat & aktivitet är det viktigaste för att man ska må bra. Det gäller att hitta en bra balans. Jag har tappat all tro på mig själv sen det här hände och det blir bara värre och värre. 


Pappa kom in hit för en stund sen och fråga mig om några spanska papper till lägenheten vad det var. Jag stirrade bara upp i taket och förstod ingenting. Jag ville bara att han skulle gå. När jag mår såhär vill jag inte att någon ska se mig. 


Jag saknar hästar sjukt mycket men samtidigt vet jag att jag inte har orken för att ta hand om den, alltså hålla igång i tävlingskondition och gosa med den någon timme vare dag. Bara det att jag vet att jag skulle må bra av att börja igen men att jag inte har orken gör mig gråtfärdig. Ska jag acceptera att jag mår dåligt? Jag vill bara stryka ett streck över allt och börja om igen. Jag har svårt att förstå att nån ens vill prata med mig. Hur rolig är jag när jag mår såhär? När kommer jag att bli som förr? Tusen frågor men allt snurrar bara runt. 

Av Fanny Svensson - 11 maj 2015 16:09

Som jag målade igårnatt. Hade riktigt dåliga penslar tyvärr syns det. Hade världens sug på att börja måla igen och såhär blev det:

Av Fanny Svensson - 9 maj 2015 19:58

Idag har jag varit med pappa och planterat på gravarna. När älskling sen vaknade så åkte vi till honom. Har åkt motorcykel med honom idag och bara myst på. Nu har vi ätit middag hos Peder. Nu spelar dom tv-spel så jag passade på att blogga.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards