fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av Fanny Svensson - 26 mars 2015 11:51

Jag kände mig jätte smutsig idag. Så har gjort ansiktsmask och duschat så nu känns det bättre. Jag har ont i halsen och känner mig inte så kry.

Bjuder på en bild från imorse med gårdagens smink. Känner mig lite fräschare nu i alla fall.

Av Fanny Svensson - 26 mars 2015 09:13

I förrgår fick jag bloggen och igår "vanlig" lön. Så igår shoppade jag upp nästan båda lönerna tragiskt nog. Jag köpte flygbiljetter till mig och älsklingen för han måste ju få se lägenheten i Spanien. Jag var på jysk och köpte tre täcken till den spanska lägenheten.

Jag köpte även en ny kudde till mig själv. Jag var också på Skopunkten och köpte två par skor + extra skosnören. Jag köpte också en fredslilja, jord, massa prydnadssaker och rosa rosor till min lägenhet hemma. ?
Jag tankade och storhandlade också. Det var jätte trevligt med sällskap av Viktoria. Vi åt middag tillsammans som var en pasta med räkor, med vitlök, chili och citron. Till efterrätt hade vi tre olika sorters glass (hallon, mango och blåbär) och lakritsmaränger + chokladsås + kolasås. Haha ja sen drack vi påskmust till. Det var jätte trevligt.

Jag tänkte visa bilder på lägenheten I helgen. Den är jätte mysig!

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards