fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Fanny Svensson - 10 mars 2015 19:44

Jag har aldrig hittat en riktig kärlek på nätet, men visst har det hänt att jag har träffat någon som jag lärt känna på sociala medier för typ 8-10 år sedan. Men jag träffade aldrig någon som passade mig för att vi var på olika stadier i livet kan man säga...


Många vänner till mig har hittat kärleken på olika dejtingsajter. Jag har aldrig varit medlem på någon riktig dejtingsajt, för jag tycker det är lättare att träffa människor IRL första gången. Många personer skriver att dom är mycket bättre än vad dom egentligen är. Inte för att det är fel med att ha ett bra självförtroende men man behöver inte skriva att man är kung från början. Man kan istället skriva en ärlig text om sig själv med rättvisa bilder (så att man inte hamnar i ett chocktillstånd när man ser personen IRL). Man måste vara ärlig mot sig själv för annars träffar man aldrig någon seriös partner.


Jag tycker att dejtningsajter är bra för människor som är ensamma och blyga. Såna som har svårt att ta för sig i det riktiga sociala livet. Skulle jag bli singel nån gång så skulle jag inte bli medlem på någon dejtingsajt. Jag är alldeles för social och har väldigt svårt att skriva. Vad ska man fråga? Vad får man fråga? 

 

Fast det kan vara svårt att hitta kärleken utanför nätet nu. Förr träffades många genom att dom gick ut och dansade. Nu står folk och stirrar ner i mobilen. Så det kanske är lättare på en dejtingsajt då fokus är på att träffa någon.

   

Av Fanny Svensson - 10 mars 2015 11:46

Det skimrar så fint och är beroendeframkallande. Från Victorias Secret. En bra present att ge bort till någon tjej.

 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards