fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Fanny Svensson - 25 februari 2015 07:56

Nu blir det 100 % shopping och lite sol hoppas jag. Det känns jätte roligt att komma iväg.    Samtidigt känner jag mig så tom. Vet inte varför. Det har varit för mycket på slutet för mig. Jag behöver komma iväg. När jag mådde som sämst så ville jag bo på ett vilohem, det var mitt enda mål just då och det bästa som skulle kunna ha hänt mig då. Jag åkte aldrig någonstans och det var nog en miss jag gjorde. Nu åker jag bort med min pappa och ena lillebror, för att åka själv skulle inte alls vara roligt när jag är sjukligt social.  


Samtidigt som det blir en resa med fullt ös så måste jag vara försiktig och vila mycket. Jag tycker det ska bli jätte roligt att lämna Sverige när det är riktigt tråkväder här.    

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards