fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Fanny Svensson - 20 januari 2015 22:40

 

Jag mår ok nu. Det känns skönt att vara tillbaka men jag blir väldigt trött fort. Jag känner att orken är på väg tillbaka och det är huvudsaken. Det har varit ett hemskt år så jag kommer inte skriva nånting alls om det som har varit. Man kan sammanfatta året att det blev bara värre och värre för varje månad som gick men jag var naiv och trodde verkligen att allt var på bättringsvägen hela tiden, så i slutet av november kraschade jag. Resten av året fick gå åt till att försöka vila upp mig. Det har gått bra och när jag mådde som sämst visste jag inte ens om jag skulle bli bra igen. 

Det var ett lärorikt år och jag har lärt känna min kropp nu. Jag kan se varningssignaler och jag skulle göra allt för att inte komma tillbaka dit där jag har varit.


Jag hoppas att 2015 kommer att bli ett bättre år. Det har varit så många motgångar för mig så jag vill inte ens tänka på det. Nu tänker jag framåt och i mitt liv vill jag inte ha några mörka moln. Jag är tacksam för dom som har hjälpt mig när jag mådde som sämst och jag är tacksam för dom som har fått mig att skratta. Jag är glad för dom jag inte länge umgås med för jag har ett mycket bättre liv utan er. 


Jag träffar inte längre negativa männsikor, utan bara positiva personer. Visst kan dom ha en dålig dag men jag träffar inte några personer som har en negativ inställning till livet. Jag lever bara en gång och jag kommer att ta vara på det. Det kommer att komma in skit i ditt liv förr eller senare så det är lika bra att rensa på en gång. Tveka inte för då blir det kvar för länge och kan påverka dig allt för mycket. 


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards