fannysvensson - Welcome To My Page

Direktlänk till inlägg 16 november 2014

Barcelona

Av Fanny Svensson - 16 november 2014 13:12

Jag har varit hemma länge nu och har fortfarande inte skrivit om Barcelona. Jag ska bättra mig, men jag har ingen ork i kroppen. Jag är sjuk just nu men hade lite krafter kvar för tillfället men sen så måste jag säkert gå och lägga mig igen. 

J
ag hade inte väntat mig att det skulle gå att ligga i bikini och absolut inte att jag skulle kunna bada så det var en rolig överraskning för oss. 

   

Utanför Park Guell. Det var fullt så vi väntade inte utan åkte vidare istället.   
 
Standen igen, det var mycket folk som solade!   
 
Åkte turistbuss en dag och det var kul. Såg bland annat Sagrada Familia och Camp Nou. Det var härligt att sitta uppe och bara kolla på sevärdheter!   

 

Jag med några fina båtar i bakgrunden..    En sån båt står överst på min önskelista. 

 
Fick bli stranddrinkar en dag då det var så skönt att bara ligga och sola.   

 

Vi hade faktiskt inte väntat oss så fint väder så det blev några dagar på stranden. Jag kommer att åka tillbaka, det är jag säker på! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 21:48

.

Av Fanny Svensson - 20 mars 2016 10:35

Efter att ha renoverat en vecka och ett kalas senare så är jag slut på energi. Så igår tog jag en riktig datenight med min man. Det blev två glas också. Lagomt är bäst! Nu sitter jag ute och njuter av vårsolen. ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 10:44

Köper aldrig tulpaner men det är fint. Tycker det är fint att ha hemma, men jag köper hellre krukväxter. Men fint att använda vaser ibland också tycker jag!! ...

Av Fanny Svensson - 19 mars 2016 09:17


Av Fanny Svensson - 18 mars 2016 10:48

Det ska såklart firas!! Så glad över att jag får vara tillsammans med honom. ...

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards