fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under augusti 2014

Av Fanny Svensson - 6 augusti 2014 12:04

Blir trött av att bara se bilden på mig. Var sliten då. Tur att jag har vilat upp mig. ;) Har varit så konstig dom senaste dagarna. Jag känner inte igen mig själv. Är yr, förvirrad och känner mig borta helt enkelt. Undrar lite om jag har någon näringsbrist eller något sånt. Får testa om jag äter och dricker bra nu i några dagar. :)

Av Fanny Svensson - 5 augusti 2014 12:50

Med pappa och William.

Av Fanny Svensson - 3 augusti 2014 21:27

Skumpa-umpa
Bilden är några veckor :)

Av Fanny Svensson - 3 augusti 2014 20:11

Fotbollscup, sol, bad och trevligt sällskap. Kunde inte ha blivit bättre. :) Har inte fått något gjort hemma men ibland är det skönt att bara ta det lugnt och göra det man känner för. Igår fick jag en heldag med Joel och det var jätte kul.

William bröt något ben i armen i fredags när han spelade fotboll och han har fått ett gips där Joel skrev "Brooken brother". Jag hoppas verkligen att det läker snabbt, utan komplikationer.

Jag har börjat läsa en bok också. Men den är rätt tjock så det kanske kommer att ta lite tid. Nu hoppas jag att boken är bra. :)

Av Fanny Svensson - 1 augusti 2014 21:51

 

Myser med Joel. Vi har det jätte bra faktiskt. Det är viktigt att uppskatta det man har och jag är tacksam för varje dag man får. Vi ska sova snart för det är Mid Nordic Cup imorgon. Det blir bara två matcher imorgon men det får räcka. En på morgonen och en på kvällen. Så på dagen får det bli sol och bad för oss.  


Nu ska vi hitta på något skoj. Alla snälla personer skulle få ha en Joel i sina liv, alla skulle bli lyckligare då. Han är helt fantastisk!   


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards