fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Fanny Svensson - 28 augusti 2014 11:14

Nu tänker jag klaga på allt och inget, så sluta läs nu om ni inte vill höra på en bitter Fanny.


Helst av allt skulle jag vilja gå och kasta mig ner i sängen och börja stortjuta. Har tyvärr saker att göra så har inte tid med det och det blir inte bättre utav det, snarare värre. Neovletta är inte bra för mig har jag förstått, skulle kunna skriva en bok om bieffekterna men jag orkar inte det. Jag tänkte sluta med dom och hitta några andra piller istället som man kanske inte blir nedstämd på, så slipper ni läsa mina inlägg här när jag är bitter. Blir hängig, får huvudvärk varje dag och mår illa av neovletta också, vissa dagar vill jag inte ens lämna sängen. Men jag gör det för att annars blir det ännu värre. Har ätit dom i snart två år och jag fått nog nu.

Idag var jag så ledsen att jag var tvungen att åka och shoppa. Lyckan varade ungefär i tre minuter tills jag kom ut till bilen. Jag hade ju mammas bil och det tog mig säkert tio minuter att få in allt. Jag hade glömt bort att jag hade en annan bil som inte hade något lastutrymme. Där ville jag till sängen och aldrig mer kliva upp. Men har hållt mig uppe, tänkte ta en lång promenad idag och tänka på bra saker. En bra sak är att neovletta ska försvinna. 


Hade jätte bra p-piller i Norge som inte fanns i Sverige (minns inte namnet på dom). Fanns inget motsvarande heller så jag får väl åka dit och skaffa riktiga så att jag inte blir mera deppad. För sista 18 månaderna har jag varit väldigt nere om jag tänker efter... Har aldrig varit nere tidigare eller jo om det har hänt något men då har det varit tillfälligt. 

Ni får ursäkta mig men jag har en jätte dålig dag.   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards