fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under juni 2014

Av Fanny Svensson - 19 juni 2014 14:21

Jag är seg idag. Katja väckte mig strax efter kl. 6 imorse så jag startade min dag redan då. ;) Fixade i stallet och släppte ut hästarna. Träffade pappa och åt lunch. Varit på stan och nu har jag gjort mig iordning. Känner att jag måste komma igång snart. :) Vädret gör mig lite seg också..

Jag ser lite sliten ut ser jag nu, hehe.

Pastan som jag åt till lunch. Super! :)

Av Fanny Svensson - 19 juni 2014 09:56

 



Av Fanny Svensson - 17 juni 2014 23:21

Köpte även en till parfym men den är hemma hos min pappa. Jag använder nog en parfym i månaden hehe. :)

...

Av Fanny Svensson - 15 juni 2014 09:27

 

 Jag har så mycket jag skulle kunna skriva här men jag vet att det inte är bra att öppna sig för mycket. Istället är jag tyst. Vart går gränsen? Hur mycket kan jag skriva ut här egentligen. Finns en massa bilder jag vill dela också men dom passar nog inte heller in här..     

Nu till stallet och bygga hagar!

Av Fanny Svensson - 14 juni 2014 23:40

Har sett att jag har rätt lagomt med skor och sånt just nu, men känns som det är många som saknas nu när jag tänker efter.. 


 

Glitter Louboutin hade varit nice. Men när ska man använda dom? När jag aldrig går ut. Ska jag sitta hemma själv med dom, eller är det mina nya stallskor?
   
Svarta klassiska louboutin skulle inte vara helt fel. Dom kan man ju använda lite mer till vardags än dom där glittriga i alla fall...
   


Vill köpa alla skor som finns tihi!   

Av Fanny Svensson - 14 juni 2014 00:54

För både Joel och William. Jag fick åka hem och byta om till jeans efter den första avslutningen. Det var svin kallt ute. Det var ändå värt att se dom. :)

Av Fanny Svensson - 10 juni 2014 19:00

     
Sugen på att dra utomlands (till något riktigt varmt land), men jag kommer aldrig vilja åka hem igen. Ju mer jag är på stranden, ju mer vill jag stanna där. Funkar kanske inte riktigt så på stranden i Sverige för det är sällan det blir varmt här.   

 

Ungefär så ser mina dagar ut när jag var på Filippinerna i två månader. Underbart! 


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards