fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Fanny Svensson - 30 juni 2014 22:09

DAGENS VILL HA: täcke och min mysiga pyjamas
DAGENS KLÄDSEL: Rutiga pyjamas byxor, tjockstrumpor, svart linne och grå tjocktröja. 
DAGENS SMINK: Foundation, concelear, mascara och fyllt i ögonbrynen. Sminkade mig halv sju imorse för jag skulle till jobbet, men jag var för sjuk. Så har sovit med det här idag, så det är inte så fräscht nu som det låter!   
DAGENS FRISYR: Den vanliga = hästsvans.
DAGENS HÄNDELSE: Att hitta ballerinakakor hemma
DAGENS LÅT: Basto - Again and again.
DAGENS PLANER: Borsta tänderna, sova.
DAGENS SAKNAD: Att vara frisk.. 
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte ens har kunnat dricka upp ett glas med vatten. Har bara fått i mig ett halvt glas med vätskeersättning. Är jätte dålig på att dricka när jag är sjuk.

DAGENS SJUKA: Min feber, men migränen försvann runt ett två tiden idag.
DAGENS DROG: Ballerinakakor
DAGENS ROLIGASTE: Att jag har tagit mig upp till soffan nu
DAGENS FAVORIT: Mig själv 
DAGENS KÖP: Chokladen 
DAGENS GODIS: Chokladen.
DAGENS HUMÖR: Okej liksom.
DAGENS ORD: Hjääääälp mig (men ingen kommer, bläää)

Av Fanny Svensson - 30 juni 2014 21:53

 

Eller varför inte bara ligga på stranden?   Synd att det är så kallt i Sverige bara och jag vet inte om jag orkar resa i 30 h..   


 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards