fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under mars 2014

Av Fanny Svensson - 5 mars 2014 15:59

   
Kollade nyss på Sundsvall när solen går upp och ned. Idag gick solen upp kl. 06.39 och den kommer att gå ner kl. 17.23 Inte alls så farligt längre, nu märks det verkligen att vi går mot ljusare tider.   

 

En molnig solnedgång men var skönt att sitta och kolla i värmen.   


Av Fanny Svensson - 5 mars 2014 11:50

  

Uppdaterade Svartens annons på hästnet nyss. Om jag säljer så kommer jag vara noga var han hamnar då jag tycker om honom så mycket. Är jobbigt att bara lägga ut en annons, så jag tror jag skulle bli ledsen om han såldes. Har fina tulpaner som piggar upp mig lite i alla fall!   

Av Fanny Svensson - 5 mars 2014 10:53

Min Facebooksida har spårat ur. Nä, men den skickar ut vännerförfrågningar på folk som jag inte ens har varit inne på. Undrar om någon har hackat den? Vet inte, men jag har inget speciellt på min. Tycker det bara blir pinsamt när det står att jag är vän med en ny person och jag vet inte vem det är. Så tar bort dom som vänner direkt när jag ser det. Ska nog byta lösenord eller så är det bara fel på min facebooksida. Är det någon som har samma problem som mig?

Av Fanny Svensson - 4 mars 2014 22:01

     

Bilder på Joel i skidbacken. Min brorsa alltså!

   

En bild på William. Min andra brorsa, eller jag ska inte sätta några nummer på dom.. 

  

En bild på mig med mina gamla älskade skidor. Jag vill åka oftare. Fick in bra teknik på slutet, men jag åker för sällan och då går det inte att starta där man slutade senast. Jag åker en gång per år nu bara och det är för lite enligt mig. Jag vill åka ofta för då blir det roligare. Har fått ont i fötterna av pjäxorna men tror det är för att mamma har använt dom.    För dom brukar sitta perfekt annars.   


Av Fanny Svensson - 4 mars 2014 17:26

Fick fina tulpaner av mormor igår :)

Av Fanny Svensson - 4 mars 2014 16:25

Har varit ute på en utflykt idag.

Av Fanny Svensson - 3 mars 2014 22:31

Mormor och jag ;)

Av Fanny Svensson - 3 mars 2014 21:16

   

Bara för att jag har en kategori dagens outfit men aldrig använt den. Så hittade två bilder från idag som skulle passa in även om dom är lite mörka och suddiga.

Jeans: Levi's Topp: VeroModa Linne: H&M 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards