fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Fanny Svensson - 10 mars 2014 22:30

Jag är 171 eller 172 cm jag minns faktiskt inte och det spelar nog inte sån stor roll. Jag känner mig lite stor för mitt egna bästa. Har bestämt mig gör att gå ner fem kilo och det kanske inte blir det lättaste, men jag ska försöka i alla fall. Allt sitter på magen egentligen. Jag har inte bestämt mig om jag ska gå ner eller om jag ska bränna bort det genom att träna jätte hårt? Vet inte men om magen är borta efter 3 kg så nöjer jag mig där. Jag mår dåligt över att magen är stor så men känner mig samtidigt som ett fetto. Att jag har mycket fett och inga muskler. Hade ju bra kropp ett tag när jag bodde på gymmet, men nu har det gått utför... Bilden är väl två månader gammal och känner mig verkligen inte i bikiniform.. Träna eller banta?

 

Har fått i mig 1175 kalorier idag. Brände ca 380 kalorier på promenaden imorse.



Av Fanny Svensson - 10 mars 2014 15:52

 

Älskar färgerna på naglarna och i bakgrunden på den här bilden!

Snyggt med en neutral färg också. Känns snyggt på våren och på sommaren. 

    

Fin mix av naglar och ringar.   


Av Fanny Svensson - 10 mars 2014 10:11

 

Bild från min morgonpromenad runt Sidsjön.

Var nästan bara jag där. Såg typ fem personer ute och det var jätte skönt. Det var rätt isigt så jag kommer vänta ett tag innan jag går där igen. Får gå runt på andra ställen under tiden. 

 

Såhär isigt var det!! Var nära att ramla en gång..    

Passa på att åka skidor nu, för snart finns det ingen snö kvar som ni ser på bilden!

   

Osminkad!    Såklart blev det en selfie också! Jag var hemma tio över nio, så har hela dagen på mig här hemma. Tror det ska bli en vårstädning av bilen? Får se vad jag hinner med. Ska på fotboll med Carro ikväll. Ska rida ikväll tror jag efter fotbollen. Håller på att tvätta massa kläder (känns som jag tvättat 24/7). 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards