fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Fanny Svensson - 9 mars 2014 23:01

Ikväll har jag hunnit med två filmer. Började med Captain Phillips och den var otäck för det var en sann historia. Det handlar om somaliska pirater som kapar ett amerikanskt lastfartyg. Jag blev arg flertalet gånger och kände: låt inte piraterna dö. Dom ska få lida in i det sista. Nä, men det är sjukt att det finns människor som är pirater. Enligt mig är det inte ens värt att kalla människa. Fast människa är väl inte något positivt så pirater får nog klassas som människor ett tag till för mig. Det jag menar med att inte människor är något positivt är att vi är medveten om vår miljöförstöring och vi forskar kring hur det drabbar oss, men vi gör inget åt det. Vissa länder gör det andra inte. Hur kan man vara så utvecklad men inte orka bry sig mer? Det är tragiskt med vissa människor. Jag tycker att ni borde se filmen utan tvekan. Jag blev lite upprörd så jag kollade på en komedi efter.

Last Vegas heter andra filmen och den var också bra. Man skrattade en del, men den andra filmen gav mig mera tankar. Det är en lättsam film att se om du vill se en komedi. Den passade perfekt efter den hemska filmen.


Av Fanny Svensson - 9 mars 2014 17:57

Idag har jag varit i stallet mellan 9-16 :) har rensat en box i stallet. Nu är jag hemma och har duschat. Tänkte väl äta lite middag snart men har inte någon aptit.

Han är så fin mitt hjärta.

Av Fanny Svensson - 9 mars 2014 08:18

Igår somnade jag i soffan strax efter kl. 22. Jag vaknade till vid kl. 23 och gick till sängen. Jag somnar aldrig i soffan annars. Vaknat flera gånger inatt men nu har min migrän släppt. :) Så godmorgon alla! :)

Bilden är på mig igår innan innebandyn

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards