fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Fanny Svensson - 7 mars 2014 13:56

Du är huvudpersonen i ditt liv, eller du ska i alla fall vara det. Är du det inte redan så se till att bli det. Man behöver tänka på sig själv i första hand för att kunna vara en bra person. Mår inte du bra så mår inte dom i din omgivning bra. Mår man bra så kan man hjälpa andra så att dom också mår bra. Låter komplicerat men tänk bara på dig själv och om du mår bra så hjälp andra i din närhet om dom har det svårt. 


Jag är rätt bra att ta hand om mig själv. Jag skulle ha svårt att sätta en annan person framför mig själv. Som när man får barn till exempel så struntar vissa mammor hur dom mår utan vill göra allt för sina barn. Tanken är rätt, men mammorna måste kunna få ha egen tid redan från början. För att kunna må bra och då tar dom hand om sina barn ännu bättre. Inte vara själv för att vara egoistisk, utan för en god sak. Se till att ta vara på den tiden och gör något du verkligen mår bra av. 

Egen tid är guldvärd   


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards