fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Fanny Svensson - 2 mars 2014 23:30

 

Haft en bra men intensiv helg. Flytten är över och jag har packat upp alla grejer. Minns inte riktigt var jag har ställt allt så får tänka lite innan jag ska hämta något, men så är det ju ofta om man flyttar. Jag måste tillbaka och städa undan det sista i gamla stallet, men tar det någon dag snart när det är ljust ute. Var ute och gick med min svarta skönhet idag på en tur så han fick se lite av omgivningen. Han var så lugn som vanligt. Han gick fram och nosade på träd och såg ut som han höll på att somna ibland. På hemvägen kom det en brant backe så jag gick på lite och han började galoppera, men drog i grimskaftet så skrittade han igen.   

Av Fanny Svensson - 2 mars 2014 19:08

Hej. Jag har varit i båda stallen och firat pappa. Jag har varit hemma och duschat. Nu promenerar jag till mamma och mormor. Vi ska äta något, vad vet jag faktiskt inte

Bild på tårtan från idag. Jag går jätte vingligt och det går en bakom mig han måste tro att jag är full. Fast än jag aldrig dricker alkohol. Jag sätter punkt här så att jag kan gå rakt.

Do.

Av Fanny Svensson - 2 mars 2014 10:39

 

Imorse vaknade jag av att jag började hacka tänderna. Märkte att jag var utan täcke, men har aldrig vaknat så tidigare vad jag kan minnas. Idag måste jag städa hemma. Ta hand om Svarten och Stella. Göra i ordning det sista av pappas present och sen fira honom. 

 

Hittade en gammal bild på mig. Jag passar inte i så kort hår. Vill ha som jag har nu fast minus det slitna.   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards