fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under februari 2014

Av Fanny Svensson - 6 februari 2014 19:28

Hoppade lite idag och det gick bra. Han  hade ju aldrig tidigare sett sig i spegeln men det gick bra. Han är så cool för sin ålder. Många hästar flyger runt hej vilt men blir han rädd står han och kollar sig omkring. Gillar det bättre!   

Han är ute på annons i alla fall, klicka här om ni vill läsa den. Jobbigt att han är till salu, men jag känner att han måste få den tid han förtjänar och just nu kan jag inte ge han den. Jag vet inte heller vad jag ska göra i framtiden och jag blir så låst när jag har häst. Kommer inte sluta med hästar i fall jag väljer att sälja honom. Eller kanske en månad sen lär jag vara tillbaka igen men inte sju dagar i veckan utan kanske en eller två dagar..

Av Fanny Svensson - 6 februari 2014 11:30

Idag ska jag hoppa några små skutt med min fina svarta.   Ska filma och sen kommer jag lägga ut en annons den här veckan.    Jag tycker om han mycket, men jag hade slutat tidigare om det inte hade varit för honom. Han har vunnit mitt hjärta men jag känner att tiden inte räcker till för honom. Han förtjänar bara det bästa och jag kommer vara noga med vart han hamnar. Jag tycker det är tråkigt, men jag säljer bara om det känns 100 % rätt. Kommer lägga upp länken till annonsen här på bloggen. Så vet ni någon som vill ha en mycket personlig häst som är hur mysig som helst och världens snällaste. Han är rolig att rida och tycker om att arbeta. Han har ett bra grundtempo och han tycker om att hoppa så ibland kan han bli lite taggad. Men man klarar alltid av honom. Har ridit ut själv på honom utan problem. Bilar, bussar, lastbilar är absolut inga problem. 


Min finaste.   

 

Av Fanny Svensson - 5 februari 2014 19:36

Idag skulle jag ta nagellacksbortagning på mitt gamla nagellack och det är en burk från Depend med en svamp i så man gnuggar bort lacket med. Jag köpte den när jag var på Ulllared senast för typ 30 kr eller det kanske var 80 kr jag vet inte helt ärligt. Svampen har blivit färgad av rosa (den vanligaste färgen på mina nagellack hehe) och jag har inte sett att dom säljer såna i Sundsvall. Så den började bli rätt äcklig faktiskt, men jag vet inte vart jag kan köpa en ny?

   

I alla fall så idag hände det en olycka. Jag fick burken upp och ner (vet inte hur), så jag fick rosa överallt. Handfatet, golvet, väggen och toaletten blev rosa fläckig. Torkade fort och det var svårt att få bort det rosa, men det gick tillslut. Passade på att skölja ur burken och tvätta svampen. Sen tänkte jag bara hälla ner nytt nagellacksbortagnings medel  i burken, tror det ska funka. För det känns som man måste göra rent svampen ibland. Det var verkligen att jag blev påmind när jag såg rosa överallt. Den blir riktigt äcklig alltså. Det är som svampar man använder med foundation, dom blir också äckliga. Jag har slutat med svamp till foundation, använder pensel istället då dom är lättare att få helt rena. Annars kan man få finnar om man inte har rena tillbehör då man sminkar sig. 


Av Fanny Svensson - 5 februari 2014 18:00

Och ser på film. :)

Av Fanny Svensson - 5 februari 2014 10:16

Har börjat äta kiwi på kvällarna istället för choklad och sånt. Det är mycket fräschare och det är betydligt nyttigare än choklad. Har också börjat göra fruktsallad och det är något jag verkligen gillar. Känns inte alls gott att äta frukt efter att ha kommit hem från Sri Lanka då frukterna var mycket bättre där. Nu börjar jag komma tillbaka och vänja mig med att inte ha lika färsk frukt. 


   

Av Fanny Svensson - 1 februari 2014 22:31

   

Var nog min tredje fotosession. Hittade bilderna på en CD ikväll. Så tänkte kolla igenom dom och kanske spara någon i datorn. Tror jag har flera tusen bilder (inte på mig bara) utan i min dator. Så den måste rensas och tänkte spara på något annat ställe? Skulle vara kul att framkalla lite bilder också och förstora. Dom här bilderna är jag inte så nöjd med eller sminket är hemskt! Annars är dom väl ok.. Minns att jag var grymt förkyld också och att jag fick pausa hela tiden (hehe).. Ja man ser att jag ser yngre ut, vill inte åldras mer alltså. Snart är det dags för botox känns det som.



Av Fanny Svensson - 1 februari 2014 17:45

Jag vill tillbaka till värmen. Ligga på stranden hela dagen och spela cricket på eftermiddagen. Sri Lanka är ett jätte fint land att besöka och jag hade en bra guide så jag fick se det bästa av landet. :) För en månad sedan låg jag på stranden och att börja året så var inte helt fel. Inom tio år vill jag bo i ett varmare land för kyla är verkligen inte min grej.

Av Fanny Svensson - 1 februari 2014 12:22

Så skönt att få ha dom rosa och lite glittriga. ;) Kanske inte bästa bilden men ni ser ju lite i alla fall.

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards