fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under februari 2014

Av Fanny Svensson - 11 februari 2014 19:41

 


Tills jag får möjlighet att kunna få se på tv och välja kanal själv. Nu är det OS och det betyder att tv;n är upptagen hela tiden i princip. Nu ikväll trodde jag att jag kunde få bestämma men tydligen var det bandy. Tycker bara det är så drygt. Jag kollade när Kalla & Hellner tog silver och lite puckelpist, det räcker för mig. För jag få se hela tiden ändå men orkar inte kolla nonstop. Finns det någon mer än mig som längtar tills det är över?

Av Fanny Svensson - 10 februari 2014 18:52

Inte så nyttigt men väldigt gott :) Fick tyvärr ont i huvudet och blev yr då jag inte har ätit något annat på hela dagen.

Av Fanny Svensson - 10 februari 2014 09:15

 

Ny vecka nya möjligheter. Jag har i alla fall rätt mycket att fixa, som jag borde fixa och jag har bestämt mig för att fixa allt. När jag har mycket att göra vill jag göra allt så fort som möjligt så kan jag ta det lugnt sen. Om det inte kommer ännu mera måsten, men då har man fått undan det mesta. Har börjat använda min kalender nu och det gör att jag får större översikt av vad som måste göras.   

Vi

Av Fanny Svensson - 9 februari 2014 22:28

 

En egobild på oss från igår.      

Av Fanny Svensson - 9 februari 2014 17:14

Idag har jag namnsdag. Ingen har grattat mig, men jag bryter inte ihop för det!    Inget jag har firat nån gång faktiskt, när jag var liten fick jag present en gång av någon kompis till mamma. Jag tyckte det var jätte konstigt för jag brukade ju inte fira det.   

Idag har jag käkat på Donken med familjen, jag åt en wrap. För var egentligen inte sugen på nåt. Åkte till stallet och red en bra bit. Jobbade Apache rätt mycket i traven. Han hade bra bjudning och då är jag nöjd. Det är viktigt att unghästar går framåt och inte backar tycker jag. Han svarade bra på hjälperna också och det är en sak jag tycker är viktig. När jag hade ridit färdigt var han jätte gosig.    Tycker om honom riktigt mycket och längtar tills vi ska tävla. 

Av Fanny Svensson - 9 februari 2014 13:33

 

Pratade igår med min sambo om hur godtrogen jag är. När jag träffar någon ny person så tänker jag bara bra saker om den personen tills personen har bevisat motsatsen. Han är tvärtom, att han inte gillar nya människor förrän dom har bevisat att dom har gjort något bra. Jag har aldrig dömt någon utan jag har alltid låtit personen visa upp sin riktiga sida. Det kan göra ont ibland, men ska man behöva tro att alla är idioter bara för att vissa personer är det? 

Ska inte alla få en chans att visa sin riktiga sida oavsett hur det slutar. 


Han tycker att jag borde bli hårdare och han har en poäng. Men det är tråkigt att verkligen behöva dra alla över en kant tycker jag. Ska bli mer uppmärksam i framtiden i alla fall. 


Av Fanny Svensson - 9 februari 2014 11:31

 

Tappade min navelpiercing för en vecka sedan och köpte en ny på Shanti igår. Den hade växt igen på ena sidan så det var bara och pressa och hacka med nål på andra sidan. Gjorde så sjukt ont, speciellt när man hällde på vodka. Haha jag är bara 24 så vill ha den i några år till känner jag. Tänkte ta bort den när jag går igenom 40 års krisen kanske?    

Av Fanny Svensson - 7 februari 2014 14:40

   

Jag hade lite tråkigt så kollade i min pyssellåda vad jag kunde hitta. Tänkte ta fram sprayburkarna och göra någon canvas, men kände nej jag orkar inte få den lukten i lägenheten. Får huvudvärk och blir yr när jag använder sprayburkarna. Så tror jag ska använda dom utomhus i när det blivit lite varmare ute.  

Så valde att göra en pärlplatta för att slippa bli yr hehe. Det gick i alla fall fort, jag hade minipärlor så det var svårt att få till det bra. Använde pincett längst in för att slippa välta ner alla andra pärlor. Resultatet får ni se senare nån gång för tänkte ge bort den i alla hjärtans dag present till någon. Någon kanske läser den här bloggen, vem vet?   


Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards