fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under februari 2014

Av Fanny Svensson - 19 februari 2014 19:45

Har börjat igen. En ny canvas på g. :) ni kanske får se resultatet, vem vet? :)

Av Fanny Svensson - 19 februari 2014 18:05

 

Det kan inte bli mer rätt än såhär!   

Av Fanny Svensson - 18 februari 2014 19:56

En video från när vi hoppade lite i ridhuset för några veckor sedan.
 

Av Fanny Svensson - 18 februari 2014 19:40

När jag såg bilden på mig själv så tänkte jag "åh hjälp vad små läppar!!" Jag är glad att jag har naturliga. Förstår inte när jag var 18 år, då tänkte jag spruta in restylane, men jag fick en utskällning av kvinnan på kliniken och det är jag så glad över idag. För dom som börjar pumpa upp dom ser ut som ankor (90%) och nästan alla bli storleksblinda. Bilden under visar hur mina läppar såg ut när dom hade svällt upp av ett medel (misstag). Jag tycker att personer som har pumpat in för mycket i läpparna bara ser komiska ut, typ som Mr Bean när han gör till sig. Men skillnaden är att dom med läpparna gör inte till sig, utan man vill skratta ändå. Eller dom har ju gjort till sig, men jag tror inte dom förstår hur illa det ser ut. När dom blir gamla kommer deras barnbarn att skratta åt dom för det kommer säkert vara så ute. Ingen vet heller hur läpparna kommer gå tillbaka till sitt naturliga eller om dom bara kommer hänga ner (som hängpattar). Blir spännande och se hur det kommer att bli.   

   

Av Fanny Svensson - 18 februari 2014 19:26

 

En del av Sundsvall..    Staden jag föddes i och där jag bor nu. Har gjort några år i Stockholm och Ski (Norge) också. Man uppskattar sin stad mycket mer om man försvinner i några år och kommer tillbaka. Det är inget som saknas i Sundsvall, eller jo kanske värmen men så illa är det ju i hela norra Europa. Jag skulle först bli nöjd om jag flyttade ner till Sri Lanka eller något liknande. Fryser rätt ofta även fast jag går runt i hur mycket kläder som helst. Fast tycker det är värt att frysa för att bo nära mina närmaste.    

OS

Av Fanny Svensson - 15 februari 2014 13:53

Har kollat när tjejerna tog guld i OS. Dom var riktigt duktiga, speciellt Kalla!

Värre för dom norska. Vad heter Norges vallningschef? -Inge Glid.

Nä, men dom repar sig säkert nån gång Norge. Alla har svackor, så är det. 

Sjukt kul att det går så bra för Sverige.   

Av Fanny Svensson - 12 februari 2014 20:48

Hej hopp! Eller vad säger man, god kväll kanske. 


Har i alla fall hänt en hemsk sak ikväll. Jag skakar nu och mår illa, så jag undrar hur dom som har varit med om det här mår. Mina brorsor har varit och åkt skidor i Sidsjön och Joels pappa hämtade dom, så i bilen på vägen hem så gick det inte riktigt som planerat. Vid ett övergångsställe står en man i 30 års åldern bakom en grön soptunna. Så dom saktar ner bilen för att se om han ska gå över eller inte, så dom kör sakta. När dom är 5-10 meter ifrån mannen så tog han fram en spade och slår den mot framrutan som spricker. Det var jävligt äckligt sa dom som satt i bilen. Dom visste inte om han skulle fortsätta men dom rullar tillbaka som jag förstod. Efter så går mannen iväg. Dom ringer polis och dom kom riktigt fort som tur var (en galning är ju lös).


Det var några andra som redan hade ringt för han hade slagit sönder en sida på en bil som bara kört förbi men dom vågade inte stanna i området. Mannen fick följa med polisen, och just nu känner jag att varför finns Lexbase bara på internet. Borde man inte märka människorna istället? Jag tror inte folk förstår att bakom brotten som finns på Lexbase sida så finns det brottsoffer. Många vill stänga ner sidan för att brottslingarna ska skyddas, varför ska dom inte stå för sina handlingar? Brottsoffer får gå igenom mycket, men varför ska inte brottslingarna få det lite jobbigt så dom inte får något återfall.


Blir så sjukt besviken på mänskligheten och jag hoppas verkligen att han får ett riktigt straff. Helt oprovocerat gå sig på två bilar med flera människor som fick bli brottsoffer. Blir intressant och se vad polisen gör av detta, eller om dom bara lägger ner det. Mannen behöver ju vård, wake up liksom!  

Av Fanny Svensson - 12 februari 2014 15:28

Kan nån vänlig själ vara snäll och montera ner de dolda kameror som finns utplacerade i mitt hem. Det känns så just nu, men jag skrattar bara åt det. Livet ska vara kul!  Inget går som planerat, men jag ser det bara positivt. Det kommer att vända, eller så kommer någon snart fram och säger att dom driver med mig. 

Läste mitt horoskop idag också (tro inte på sånt egentligen) men idag : "Inget går som planerat." Jasså? Det har jag redan märkt. Brukar inte läsa, men idag stämde det verkligen. Det stämmer nog för att det inte är så specifikt. Det står ju inte vad som inte kommer gå enligt planen.    Idag rensade pappa och jag ut en massa saker i källaren och åkte på tippen. Har lite ont i höften (gamla Agda 95). Ramlade ner när jag klättrade på kartonger i källaren, men man måste ju känna att man lever ibland också. Käkade sedan lunch på travet där det var några lopp. Rätt skön dag enligt mig. Nu ska jag till stallet för andra gången idag och snart ska jag ut i full galopp!



Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards