fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under februari 2014

Av Fanny Svensson - 25 februari 2014 20:18

 

Världens sötaste apbäbis!    Ville ta med den hem..

Vill ha den här lilla söta sköldisen här hemma!   

 

Ännu mera apor!   

 

Smutsgrisen!   

 

En söt elefant som såg glad ut tyckte jag. Det var på safarin. Det syns kanske att jag gillar djur?   




Av Fanny Svensson - 25 februari 2014 12:48

Selfies i vårsolen. :)

Av Fanny Svensson - 25 februari 2014 10:39

   

Även om det är sju plus här så vill jag ha tjugo plus till!   Vill även kunna simma varje dag och ligga på stranden utan att frysa röven av mig. Önskar att det kunde bli varmt i Sverige också, men det blir så kallt på kvällarna. Får se när man åker utomlands nästa gång!   


#SriLanka #varmt #och #skönt

 

Av Fanny Svensson - 24 februari 2014 21:53

 

Vill bli mörkbrunhårig nu! Vet att det sliter på håret, men det bara klias i mig jag vill förändra något och fort ska det gå. Får ryck ibland, men oftast händer det inget. För några år sedan gjorde jag allt när jag kände för det, men nu har jag börjat tänka också. Vilket är mycket bra!   

Av Fanny Svensson - 24 februari 2014 17:44

Lagar mat som är i ugnen nu, så kan passa på att skriva här. Tänkte inte på att pappa skulle äta. Så blir jätte starkt. Tänkte bara ja men jag och William vi älskar ju stark mat. Jag glömde pappa, oopsie! Det går nog bra, såna gånger är det bra att ha en pizzeria som granne. Nä, men jag känner inte någon smak längre tyvärr. Jag har alltid ätit stark mat hemma hos min mamma och på Sri Lanka blev det stark mat mot slutet av resan. Man vänjer ju sig snabbt. Sista dagen satt jag och åt chilisar och skratta. Dom vi umgicks med var chockad hur jag klarade av så stark mat utan att börja grina. Det är bara att vänja sig och jag älskar när mat är starktkryddad. Det värsta som finns är att få något som är dåligt kryddat. Det som är synd om man äter för stark mat ofta är att man inte känner smaken lik väl om man äter något annat efter. Gillar ni stark mat?

 

den där grytan var stark, det såg inte så ut. men jag fick faktiskt tårar..!   

Av Fanny Svensson - 24 februari 2014 13:59

Lånade en bok idag. Ska läsa ut den tills på onsdag tänkte jag. Fick jätte bra service på bibblan. Först hjälpte kvinnan som jobbar där mig att hitta boken jag sökte, sen var mitt kort avaktiverat för att jag inte varit där på sju år och då hjälpte hon mig att aktivera kortet. Ska börja låna böcker ibland tänkte jag. :)

Av Fanny Svensson - 24 februari 2014 10:21

Idag ska min fina pålle vaccineras igen. Så han ska väl vila två dagar efter det, men får se om jag hinner rida innan. Jag tror det, det beror lite på hur många timmar det tar för veterinären att sy ihop den andra hästen hon skulle till innan. Måste förbi bibblan också, där har jag inte lånat böcker på kanske sju år. Så kan det gå, men har ett sånt fär låne-kort. Måste först förbi hemma hos min pappa och hämta passet till Apache, veterinären skriver ju att han har blivit vaccinerad. 

Av Fanny Svensson - 24 februari 2014 09:30

 


Ny vecka, nya möjligheter. 

På lördag flyttar Apache till ett nytt stall. Jag har inte sålt honom än, men fick ett bud på honom utan att dom ens har sett honom. Eller på filmer har dom sett men inte på riktigt om jag säger så. Det är viktigt för mig att han får det bra om jag säljer honom. Jag vill träffa köparna innan det blir något av det. 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards