fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg under februari 2014

Av Fanny Svensson - 27 februari 2014 00:20

 

Blond?


Eller...


 

Brunett?

Den eviga frågan.

Av Fanny Svensson - 27 februari 2014 00:05

 

Här hade jag många flera ögonfransar. Jag har lika långa nu, men inte lika många strån. Tyckte verkligen om att ha tjocka ögonfransar, säger man så? Det är lätt att vara efterklok, men man skulle ha tagit hand om fransarna bättre.

Av Fanny Svensson - 26 februari 2014 21:43

 

Var på torget med pappa och kollade när OS-deltagarna från Sundsvall kom och fick möta halva Sundsvall. Yohio kom sedan och sjöng en låt som han ska ha med i Melodifestivalen. Han var rätt duktig faktiskt för att vara så liten. Jag hade inte fattat att han skulle vara på torget, men efter det drog jag hem igen. 

Hem och åt en massa vindruvor. Det är riktigt gott tycker jag. Det och kiwi gillar jag jätte mycket för tillfället.

  

Av Fanny Svensson - 26 februari 2014 16:53

En sminkning som visar hur man får en tunnare näsa. Det kan behövas ibland. Många säger att jag har en stor näsa! 

Av Fanny Svensson - 26 februari 2014 16:08

   


Jag känner knappt igen mig själv. Såhär såg jag ut för tre år sedan. Trivs mycket bättre med långt hår.   

Av Fanny Svensson - 26 februari 2014 14:08

Något jag avskyr är oärliga människor. Dom är riktigt snuskiga rent ut sagt. Dom säger en sak, men menar en helt annan utan att ens veta vad dom ens säger ibland. Hur klarar dom av att se sig själv i spegeln? Är det inte smuts rakt igenom dom ser. Förstår inte varför man inte kan vara ärlig i ett samhälle som vi lever idag.


Jag älskar människor som är raka och kan stå för sina åsikter. De lever bra liv och kan somna varje kväll med gott samvete. Skulle aldrig umgås med männsikor som inte var raka mot mig, men iband måste man tyvärr ha med lögnhalsar att göra. Förstår inte vad dom får för fördelar när dom ljuger. Vissa människor kan inte ens erkänna att dom har blivit blåsta, men jag har blivit det. Jag är så godtrogen och tror inte att människor kan vara så dumma. Blir lika förvånad varje gång hur en person bara kan visa en ny sida helt plötsligt. Det är sjukt.. 


Jag har blivit blåst av oärliga människor, men jag bryter banden och går vidare. Skulle aldrig stanna kvar och lyssna på dom. Mitt liv är värt för mycket för att lyssna på dom. Man lever ju bara en gång... 

 

Av Fanny Svensson - 26 februari 2014 12:51

Mitt första boende jag hade när jag bodde i Norge var en källarlägenhet som var fuktskadad. Jag fick svårt att andas inomhus och jag hade hosta i tre månader. Det var så fuktigt att golven var nästan blöta och jag gick alltid med skor inomhus.  Vi behövde inte bo kvar under uppsägningstiden för vår hyresvärd hade inte råd att ta dit någon som kunde hjälpa oss. Hon fick hyresgäster som bodde max två-tre månader och när de blev sjuka så flyttade dom ut. Det är tragiskt att man får hålla på hur som helst som hyresvärd.


När jag flyttade ut så mådde jag bra igen och jag önskar att ingen människa ska behöva leva i ett fuktskadat hus. I huset där jag bor nu finns det luftavfuktare i källaren och det blir stor skillnad på luften om man använder den. Om man får en fuktskada ska man ta tag i problemet på en gång så att de som lever i huset inte blir sjuka och det är bättre att man fixar fuktskadan så fort som möjligt innan det blir mögel och svamp vid skadan.


Polygon är ett företag som gör fuktskadekontroller om man misstänker att man har en fuktskada hemma. Oftast känner man det i luften, men det är bra att ta hem några som kan återgärda skadan om det skulle vara så. I Europa är Polygon den marknadsledande aktören inom temporär klimatkontroll och skadebegränsning. 

 

Bild lånad från http://www.polygongroup.com/se/

tv

Av Fanny Svensson - 26 februari 2014 10:02

   

Igår hjälpte jag att bära in pappas nya tv som kom med en stor lastbil. Min pojkvän fick installera den och hålla på men pappa är jätte nöjd med den nya tv;n. Jag tyckte att det var bra bild på tv;n och jag kan vara rätt kräsen. 



Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards