fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Fanny Svensson - 28 februari 2014 22:39

Kollade på filmen Fjorton suger i en kvart för jag tyckte den var så dålig. Den kanske blir bättre sen, men jag ville inte slösa tid på den i alla fall.   Åkte till pappa och åt middag. Blev parmaskinka såklart och sen åkte vi med brorsan på träning. Gick runt på Birsta med pappa och kollade lite. Tog en fika också! Köpte en födelsedagspresent till honom för han fyller år på söndag. Jag tror att han kommer bli nöjd.   Köpte en sak, inte något presentkort. Fast egentligen så blir man nog gladare att välja helt själv. Men jag gillar inte att ge bort presentkort, för det blir så tråkigt. Jag vill kunna ge något personligt. Jag är så dålig på att göra snygga tårtor (jag lyckas bara med goda sägs det) så vi beställde en till pappa för pappa ville ha en snygg tårta hehe. 


Efter att ha ätit och fikat så besökte jag mamma. Hon ville att jag skulle smaka på maten som hon och Marie åt, men jag hittade en massa godsaker haha. Så känner mig sjukt svullen nu. Min äta-vad-jag-vill dag och den kommer inte upprepas snart vill jag lova. 


 

Av Fanny Svensson - 28 februari 2014 16:43

 

Kollar på fjorton suger, tror jag har sett den tidigarr när den kom ut? Så passar på att lägga ut en fjortisbid på mig. Nu ska jag äta middag = parmaskinka. Haha fick jag äta en sak livet ut så är det nog det.   

Av Fanny Svensson - 28 februari 2014 14:15

Var ute och red med Emilia idag. Tror både Black Apache och Sanaz var lite taggade. Dom lugnade ner sig sen. Det är bara full fart framåt som gäller, men det är kul att dom har bjudning så man kan inte bli sur. Jag tycker det är viktigt att han lyssnar på hjälperna och han lyssnade alltid när jag gjorde halt men den varade i en sekund. Jag höll kvar honom i flera sekunder för att han ska känna att det är jag som bestämmer. Slarvar man med sånt så får man en olydig häst och det vill ingen ha.   

Av Fanny Svensson - 28 februari 2014 09:30

 


Så tänkte jag kolla på SATC boxen för femte gången. Det skulle inte skada, men just nu finns inte tiden och direkt om jag ser att avsnitt så vet jag exakt vad som händer. Det är konstigt, men vill se det igen för jag tänker inte alls när jag ser på den serien. Det kan vara rätt skönt faktiskt. Som det ser ut nu så är det ett tag kvar tills jag kan se om alla säsonger. 

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Ovido - Quiz & Flashcards