fannysvensson - Welcome To My Page

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Fanny Svensson - 23 februari 2014 21:41

 

Har precis ducshat ensam, så sparade inte på vatten.    Använt mig av den där hårbortagningskrämen från Sri Lanka på benen denna gång. Den är inte så jätte bra utan man måste gnugga för att håret ska lossna. Så körde bodyscrub och har smort in mig en body lotion. Så huden är jätte len nu och så luktar jag gott (papaya). Vet inte vad jag tycker om krämen, men på benen var den inte så bra. Fast på ögonbrynen funkar den super.   


Red lite dressyr idag, men inte så länge. Det är jätte varmt ute men det blåser rätt så mycket. Apache gick i en väldigt bra form och var väldigt mjuk i kroppen. Det var jätte kul att det går så bra. Han ska få vila imorgon eller på tisdag istället, vet inte hur det blir. Tänkte gå och lägga mig nu! Godnatt.

Av Fanny Svensson - 23 februari 2014 16:03

Nu förstår jag varför Sverige spelade som dom gjorde. Att få veta att en lagkamrat är dopad precis innan en OS-final gör nog att man inte kan göra sitt bästa. Speciellt inte då han har varit så bra. Tycker det är tråkigt att man är dopad när man håller på med idrott och är förebild för många yngre. Man har ett ansvar att kolla upp alla mediciner man stoppar i sig och när man är på den där nivån så måste man verkligen se upp för vad man äter. 

Av Fanny Svensson - 23 februari 2014 15:01

Det verkar vara kört nu.. ;/ Sverige ligger under med tre noll.

Av Fanny Svensson - 23 februari 2014 12:24

Igår blev en lugn kväll. Satt och kollade på Melodifestivalen hos pappa, men tyvärr var alla som med riktigt stora skämt (deras låtar och framträdanden). Det är inget personligt mot dom som var med utan det är inte min smak av musik. Jag var lite dum som kollade kanske då jag inte ens gillar schlager.   


Idag är det OS hockeyfinal så jag sitter klistrad i soffan. Sverige ska vinna, men jag är lite osäker då alla tre som dömer är kanadensare. Spelar Sverige bra så borde dom vinna och jag hoppas att det blir en rättvis match.  


Jag hade tänkte rida på dagen men det får bli imorgon. Han får vila idag då det är skoning ikväll. Viktigt att lägga in vilodagar, men det är svårt när det går så bra.   


Vilka roliga smileysar det finns här.    Jag älskar dom!   

Presentation


Welcome to my page

Translate

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Länkar

RSS

Bloggportalen

Lucky Charms Rainbow

---


Skapa flashcards